וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן מסרבת לבטל עסקות תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה - בניגוד להוראות הקבועות בחוק

רותי לוי

7.3.2011 / 14:19

צרכנים טענו כי החברה כלל אינה מעבירה הסכמים לפני תחילת ההתקשרות עם לקוחותיה



למשרדי הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הגיעו תלונות רבות של צרכנים נגד חברת נטוויז'ן 013 בע"מ. צרכנים התלוננו כי נטוויז'ן אינה מאפשרת לבטל עסקות מכר מרחוק שלגביהן נשלחו בקשות ביטול תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, בניגוד להוראות החוק. עוד נטען כי החברה כלל אינה מעבירה הסכמים לפני תחילת ההתקשרות עם לקוחותיה, ואינה מעבירה טופס גילוי נאות המפרט את זכות הצרכן לבטל העסקה בתוך 14 יום, אופן הביטול ותנאי הביטול - דברים שמחייב החוק להגנת הצרכן.



בעקבות בדיקת התלונות הורתה הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, לחברת נטוויז'ן להעביר לצרכנים הסכם תוך 7 ימים המכיל את כל פרטי העסקה, זאת בצמוד לטופס גילוי נאות המפרט את זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק תוך 14 יום, אופן הביטול ותנאי הביטול. מנטוויז'ן נדרש להוסיף מידע זה גם באתר האינטרנט של החברה, ולבטל עסקות מכר מרחוק אשר בגינן הגישו בקשות ביטול בהתאם לחוק 14 יום מיום עשיית העסקה.



"שרותי האינטרנט לצרכנים מהווים היום פקטור חשוב בכל בית אב בישראל והדרישה גוברת והולכת" אומרת פינקוס "חשוב שהצרכנים ידעו את זכויותיהם באופן ברור, יקבלו נוסח הסכם טרם ביצוע העסקה המכיל את כל הפרטים. הרשות תעקוב ותאכוף את הוראות החוק בנושא התקשרות לחברת האינטרנט. ובכל מקרה אי ידיעת החוק ע"י הצרכן, אינה פוטרת את החברה מלפעול לפי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully