וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ' מעלים ההמלצה לאמדוקס והאם מניית דיור הושפעה מפיטוריו של גליאנו?

נדב עבודי

7.3.2011 / 16:56

סיכום המלצות וסקירות האנליסטים מהיום



יום המסחר השני השבוע באחד העם נחתם בעליות שערים אשר התגברו במחציתו השנייה בהובלת מניות הבנקים בהתאם למסחר באירופה. השווקים באירופה מגיבים לאירועים הגיאו פוליטיים במזרח התיכון בסוף השבוע בעליות, כאשר עיני המשקיעים מופנות להמשך מגמת עליית מחיר הנפט בתחילתו של שבוע המסחר. מדד ת"א 25 עלה ב-0.9% ונסגר ברמה של 1,275 נקודות ומדד ת"א 100 הוסיף 0.8% לערכו ונסגר ברמה של 1,173 נקודות. מדד מניות הבנקים עלה ב-1.9% ומדד מניות הנדל"ן התחזק ב-1%. מחזורי המסחר הסתכמו בכ-1.55 מיליארד דולר, נמוך מהממוצע היומי המקובל.



להלן סיכום של מספר המלצות וסקירות אנליסטים נבחרות שפורסמו היום:



מריל לינץ' מעלים ההמלצה לאמדוקס ל"נייטראלי" ומעלים מחיר יעד בכ-20% ל-31 דולר



האנליסט טל ליאני ממריל לינץ' נפגש עם הנהלת אמדוקס לדיון על האסטרטגיה העסקית והצפי של החברה ויצא עם תובנות חיוביות לגבי צמיחתה בטווח הרחוק ורמות הסיכון שירדו מאד – אבל עדיין אינו מתלהב.



>>> להמשך הסקירה



האם מניית דיור הושפעה מפיטוריו של גליאנו?



כאשר שמענו את הערותיו האנטישמיות של ג'ון גליאנו, המעצב הראשי של בית דיור, רצינו לבחון את השפעתם של דבריו אלו על מנית החברה, הנסחרת בבורסה הצרפתית.



כישורי המעצב נראו תחילה כחשובים והשעייתו כנזק לחברה - אך עמדתה הקשוחה של ההנהלה בעצם חיזקו תדמיתה.



>>> להמשך הסקירה



מגדל שוקי הון על ענף הנדל"ן המניב בישראל: צפוי רבעון חיובי למרבית החברות



לקראת תחילת פרסומי תוצאות הרבעון הרביעי של חברות הנדל"ן המניב בישראל, במגדל שוקי הון ממליצים על בריטיש ישראל בתחום הקניונים ומעדיפים החזקה בקבוצת עזריאלי על פני מליסרון.



>>> להמשך הסקירה



רכבת ההרים של גבעות עולם: המניה רשמה שינוי גבוה מ-5% ב-15 ימי מסחר מתחילת השנה



המניה איבדה היום במסחר 7.6% לאחר שכבר רשמה עלייה של 6.2% בתחילת היום ■ סטיית התקן במסחר במניה בשנה האחרונה עמדה על 207% ■ משקיע שרכש את יחידת ההשתתפות בשעה 10:15 במחיר של 8.4 אגורות, הפסיד עד תום יום המסחר 14% מהשקעתו כאשר המניה סגרה במחיר של 7.2 אגורות.



>>> להמשך הסקירה



rbc על שוק הטאבלטים: צפי ל-185 מיליון מכשירים עד סוף שנת 2014



הטאבלטים מייצגים קטגוריה חדשה במיחשוב הסלולרי אשר מתפתח ומרחיב את שוק המיחשוב הכללי בקצב מסחרר. בעקבות החשיבות ההולכת וגוברת של תחום זה הוציאו האנליסטים השונים של rbc סקירות על החברות המובילות בתחום.



>>> להמשך הסקירה



אימפקט על הבנקים: כרגע הם הזדמנות השקעה; בעקבות האירועים האחרונים דיסקונט הוא המעניין ביותר



מניות הבנקים סובלות לאחרונה מירידות משמעותיות, הרבה יותר ממדדי המניות המובילים. בעוד מדדי הבנקים בעולם עולים, מדדי הבנקים בארץ ירדו מתחילת השנה 10%, ובעוד שבנק לאומי ירד כ- 7% מתחילת השנה, בנק הפועלים ירד כ-12% ובנק דיסקונט ירד מעל 15%. הסיבות הן בעיקר יציאה של משקיעים זרים מהשוק בארץ והשפעת הרגולציה.



צחי ליבוביץ': "מכירת מניות הבנקים ע"י הזרים והרגולציה בסיכוני האשראי יוצרים הזדמנויות בשוק".



>>> להמשך הסקירה



כלכלנים: מזון ולא נפט הוא האיום הגדול ביותר על הצמיחה העולמית



מזון, ולא נפט, עשוי להוות את האיום החמור ביותר לצמיחה העולמית, כאשר עיקר הנטל צפוי להיות דווקא על המדינות המתפתחות שהובילו את ההתאוששות מהמשבר האחרון. משקיעים בשוק הנפט מתמחרים סיכון קטן בלבד להתפשטות המהומות במזרח התיכון לסעודיה, יצרנית הנפט הגדולה בעולם. מאורע שכזה יזניק את הנפט באופן מיידי לראש דירוג הסיכונים העולמי.



>>> להמשך הסקירה



ו-10 מסרים מהמכתב השנתי של וורן באפט



וורן באפט מבקש: אל תסתכלו על הרווח הנקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully