וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדי האוצר והתמ"ת משיקים תכנית תלת שנתית ב-100 מליון שקל לקידום יצוא להודו וסין

אורה קורן

7.3.2011 / 19:23

חיים שני: "התוכנית מהווה מרכיב ראשון בסדרת צעדים שיתמכו בהגברת הסחר עם סין והודו"



הוועדה הבינמשרדית בראשות מנכ"ל משרד האוצר , חיים שני, הפועלת לקידום היצוא לסין ולהודו משיקה תכנית תלת שנתית, בהיקף כולל של כ-100 מיליון סיוע ליצואנים. התכנית תקודם במתואם על ידי משרדי האוצר והתמ"ת.



מטרת התכנית היא להגדיל את מספר היצואנים הישראלים הפועלים בשווקי הודו סין, לגוון את הרכב היצוא הישראלי ולייצר אפיקי צמיחה יציבים, שיחזקו את התעשייה הישראלית בשנים הקרובות.



התכנית מיועדת לחברות קטנות ובינוניות, שיוכיחו מצוינות וחדשנות בתחומי פעילותן ומדובר בחברות בעלות פוטנציאל גבוה להוות ראש חץ לתעשייה הישראלית בהודו ובסין התוכנית כוללת שני מרכיבים מרכזיים: סיוע במימון הקמת נציגות שיווקית של חברות ישראליות בהודו ובסין. השתתפות במימון התקנת מערכות, או פתרונות ישראליים הנדרשים להוכחת יכולת בשוק היעד.



שני אמר, כי "התכנית מהווה מרכיב ראשון בסדרת צעדים שיתמכו בהגברת הסחר עם סין והודו, מתוך תפיסה כלכלית אסטרטגית של מקומן במפת הכלכלה העולמית. במסגרת הצעדים הבאים נדגיש את יתרונותיה היחסיים של ישראל, בתחומי החדשנות, ההשכלה הגבוהה והיזמות הישראלית."



מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי אמר, כי "התכנית תספק לחברות קטנות ובינוניות כלים וגב כלכלי שיאפשר להן להגביר את הייצוא לשוקי מזרח אסיה". בחודש הקרוב יפורסמו הוראת מנכ"ל, שיסדירו את תהליכי ההשקה וההטמעה של התכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully