וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנהיימר: חברות טכנולוגיה רבות צפויות ליהנות מהשקת האייפד 2

ואדים סבידרסקי

7.3.2011 / 19:50

להערכת אפל, התכונות שהתווספו למכשיר החדש יבטיחו לה נתח של 90% משוק הטאבלטים העולמי



בשבוע שעבר ערכה חברת אפל את אירוע השקת המוצר חדש ממשפחת מכשירי הטאבלט - אייפד 2. לדור השני של האייפד התוספו מספר תכונות חדשות, שתאפשרנה, להערכת ג'ובס, לשמור לחברה על נתח של 90% משוק הטאבלטים העולמי, על אף התחרות העזה בתחום משחקנים גדולים נוספים כגון סמסונג, rimm, מוטורולה ו-hp.



סרגיי וסצ'ונוק, אנליסט האקוויטי הבכיר של בנק ההשקעות אופנהיימר ישראל, מסקר את החברות אשר להערכתו צפויות ליהנות מהשקת המכשיר החדש, אשר צפוי להגיע לחנויות בעוד כשבוע. אחת מהן היא חברת ווריזון, אשר תשווק את המכשיר החדש בארה"ב לצד מפעילת התקשורת at&t, שזכתה בבלעדיות לשיווק הגרסה הקודמת בארה"ב, כך מציין וסצ'ונוק.



ווריזון, אחת מחברות שירותי תקשורת המובילות בארה"ב, צפויה ליהנות משתי ההשקות של חברת אפל השנה - האייפד 2 ומכשיר האייפון החדש, שצפוי להגיע לקהל הלקוחות באמצע השנה. כך צפוי להיפסק המונופול של at&t בשוק מוצרי אפל בארה"ב. באופנהיימר מקנים למניית ווריזון את המלצת perform מטעמי תמחור יחסי.



חברת omnivision הינה המומלצת השנייה על ידי בית השקעות, המדורגת בהמלצת outperform עם מחיר יעד של 40 דולר למניה. החברה פירסמה לפני מספר ימים דו"חות חזקים במיוחד, בניגוד לחששות חלק מאנליסטים. ספקית שבבי ההדמיה למכשירי האייפון עשויה לספק פתרונות גם לשתי המצלמות של האייפד 2, על פי ההערכות. עם זאת, האינדיקציה הסופית תתקבל ברגע שהמכשיר יגיע לחנויות והרכביו ייחשפו לציבור הרחב.



ספקית שבבי ה-cdma, חברת קואלקום צפויה ליהנות גם היא מהשקת האייפד החדש ברשתות cdma בארה"ב. החברה נהנית גם מתמלוגים על כל מכשיר cdma שנמכר בעולם, ומדורגת outperform על ידי אופנהיימר, עם מחיר יעד של 60 דולר למניה.



סאנדיסק, ספקית שבבי הפלאש, צפויה ליהנות מהגדלת הביקוש המצרפי לפלאש עקב הגידול הצפוי בנפח המכירות של מכשירי הטאבלט העתידיים, על אף שמכשיריה לא תומכים בטכנולוגיה. חברה נוספת בעלת טכנולוגיה מתאימה לזו של האייפד החדש הינה silicon image, המספקת שבבי עיבוד אותות דיגיטליים, והינה בעלת הקניין הרוחני על טכנולוגיית hdmi. החברה תיהנה מההשקה אם באפל יחליטו להכניס ממשק hdmi לתוך המכשירים החדשים.



וסצ'ונוק מסכם כי מניית אפל עצמה הינה אחת מהמלצות העדיפות על אופנהיימר בהסתכלות על הענף הטכנולוגיה כולו ונמנית על רשימת המומלצות "אופקים רחבים" של בית ההשקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully