וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה צפויה לפטר 100 מעובדי הסניף בנתניה

עידו סולומון

7.3.2011 / 21:53

כ-100 מעובדי סניף איקאה בנתניה, שנשרף כליל לפני כחודש, קיבלו זימון לשיחות שימוע לפני פיטורים. מהחברה נמסר שרבים מ-400 עובדי הסניף בנתניה ממשיכים להיות מועסקים

כ-100 מעובדי סניף איקאה בנתניה, שנשרך כליל לפני כחודש, קיבלו זימון לשיחות שימוע לפני פיטורים.

מהחברה נמסר שרבים מ-400 עובדי הסניף בנתניה ממשיכים להיות מועסקים בחברה, בין אם בחנות בראשון לציון, במטה או בשלבים הראשונים של הקמת החנות החדשה. שאר העובדים זומנו לשימוע שבמסגרתו תוצע להם עבודה חלופים.

לטענת החברה, פנו אליה גורמים רבים, בהם חברות כוח אדם וחברות מסחריות, והציעו לקלוט את עובדי איקאה שנותרו ללא מקום פרנסה. באיקאה ריכזו את הפניות, ומתכוונים להציע לעובדיהם אפשרויות תעסוקה לפי כישוריהם.

באיקאה הדגישו כי העובדים יוכלו לחזור לתפקידיהם הקודמים לכשתוקם החנות מחדש. "עד שתיבנה החנות, תמשיך איקאה לעמוד לרשות העובדים ולעדכן אותם בהתפתחויות. עם השלמת הערכות החברה לבניית החנות ישולבו בהדרגה עובדים נוספים בפעולות השיקום וההקמה", מסרה החברה.

הפסקת העבודה תתחיל ב-1 באפריל, ובחברה הודיעו כי ממועד זה ישולמו דמי הודעה מוקדמת. החברה החליטה שכל העובדים, כולל אלה שיעזבו את החברה, יקבלו שי לפסח בשווי 500 שקל.

מיד לאחר השריפה ב-5 בפברואר החליטה הנהלת איקאה לשלם לכל 400 עובדי החנות בנתניה את משכורות פברואר ומארס במלואן, בנוסף לבונוס 2010 ששולם במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully