וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לרשת ספגטים

מאת עדי דברת-מזריץ

8.3.2011 / 6:49

בלעדי במסגרת המהלכים המתוכננים ישונו עיצוב הסניפים, התפריט והלוגו. אחד מזכייני הרשת: "זה נותן לנו תקווה שהמצב ישתפר"



>> שבעה חודשים לאחר שפשטה רגל ועברה בין בעלים, רשת ספגטים עושה מתיחת פנים: ל-themarker נודע כי הקונצפט החדש של הרשת יפנה לקהל צעיר ומשפחות תחת הסלוגן the eatalian. כמו כן תוציא הרשת תפריט חדש, תשנה את הלוגו, את השפה המיתוגית ואת עיצוב הסניפים שלה. בהמשך תצא הרשת גם בקמפיין נרחב. לדברי מנכ"ל הרשת, רן כרמלי, הרשת מתכוונת להשקיע במהלך כמה מיליוני שקלים.

"עם השנים הרשת הלכה למקומות של מנות שלא היו מהמטבח האיטלקי ועכשיו נמתג עצמנו כרשת המסעדות האיטלקית המובילה. עכשיו התפריט יהיה אחיד ויציע רק מנות איטלקיות. יש הרבה גורמים שמוכרים אוכל איטלקי, אבל אין גוף שנותן מענה בפריסה כה רחבה", אמר כרמלי. "המטרה היא לשים את ספגטים במקום שלו היא ראויה, כרשת שנותנת תמורה טובה לכסף, שמתאימה למשפחות וכבילוי לצעירים. המיצוב של הרשת היה טוב לימים שהיו ועכשיו צריך להתקדם ולהתחדש, כי הרשת קיימת כבר 20 שנה".



לדברי כרמלי, הרשת מנהלת בימים אלה משא ומתן לפתיחת סניפים נוספים. ספגטים מונה כעת 12 סניפים ובכוונתה להגיע ל-30 סניפים בתוך שנים. אחד האתגרים שלה יהיה התחרות מול בתי הקפה, שרובם מציעים כיום מנות פסטות ומנות איטלקיות אחרות.



בקרב זכייני ספגטים הבשורה על המיתוג מחדש התקבלה בשמחה. "זה נותן לנו תקווה שהמצב ישתפר", אמר ל-themarker אחד הזכיינים. "לפני שנתיים המצב היה טוב, אבל אחרי שהבעלים הקודמים הסתבכו המצב הידרדר והמכירות ירדו מאוד".



רשת ספגטים נרכשה על ידי קבוצת שירן ביולי 2010 תמורת 5.6 מיליון שקל. הרכישה התבצעה בהליך התמחרות בעקבות פנייה של ספגטים לבית המשפט בבקשה להוצאת צו הקפאת הליכים עקב חובות של 12.5 מיליון שקל. החברה נכנסה לקשיים בין היתר בשל הקושי לנהל מודל משולב של סניפים בזכיינות וסניפים בבעלות הרשת, מינוף יתר, סכסוך בין בעלי הרשת משה וינגרטן ודני גרנות לבין משקיע שלישי בחברה והשקעות כספיות של הבעלים שלא הניבו פרי כמו המסעדות פסטה בר דופו ומינה טומיי, שנסגרו.



רשת ספגטים הפעילה בזמן המכירה 17 סניפים, מתוכם שלושה בבעלות והיתר בזכיינות. מאחר שלקבוצת שירן - הכוללת את חברת האוטובוסים שירן הסעות, תחנת מוניות הכפר בפרדסיה ושני גני אירועים - אין ניסיון בתחום ההסעדה, היא ניצלה את שבעת החודשים שחלפו מאז הרכישה כדי לבנות מטה ולייצר אסטרטגיה חדשה לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully