וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחון הציע לקרן הגדולה בסינגפור להשקיע בחברות ישראליות

אורה קורן

8.3.2011 / 9:04

הקרן הסינגפורית טמאסק מנהלת 141 מיליארד דולר; שר התמ"ת נועד גם עם ראשי תאגידים מובילים במדינה



שר התמ"ת, שלום שמחון, סיים אתמול ביקור בסינגפור במהלכו נפגש עם הן צינג, מנהלת קרן ההשקעות של סינגפור טמאסק - המנהלת נכסים בהיקף של מעל 141 מיליארד דולר. שמחון הציע לטמאסק להשקיע בישראל. בעבר פורסם, כי החברה בוחנת השקעה בסלקום ובפרויקטים של אנרגיה ותשתיות בישראל.



בנוסף, נועד שמחון עם הנהלת שניים מהתאגידים המובילים בסינגפור, סמבקורפ (sembcorp) העוסק בתעשייה והנדסה ומעסיק למעלה מ-8000 עובדים, וקפל (keppel), מחברות התעשייה הגדולות בסינגפור. שתי החברות פועלות במדינות רבות בעולם בתחומי התשתיות והמים, ושמחון דן עם הנהלותיהן בשיתוף פעולה בינן לבין חברות ישראליות במדינות שלישיות. לדבריו, שיתופי הפעולה יוכלו למנף חברות ישראליות קטנות ובינוניות, בעיקר בתחומי הקלינטק, בפעילותן ברחבי העולם. הנהלות שתי החברות נענו לבקשת השר ויגיעו בהרכב רחב לתערוכת ווטק שמשרד התמ"ת מקדם בחודש נובמבר בישראל.



פגישה נוספת נערכה עם מנכ"ל חברת פב (pub), חברת המים של סינגפור, הפועלת להפיכת המדינה למוקד פעילות גלובלית בתחומי טכנולוגיות המים. בפגישה הוסכם על שיתוף פעולה בשבוע המים של סינגפור ובתערוכת ווטק הישראלית.



שמחון נפגש במהלך ביקורו עם שרי החוץ והתעשייה של סינגפור, ואתמול המשיך לתאילנד, שם נקבעו לו פגישות עם שרי המדע, העבודה והחקלאות וראשי תאגידי המים. שמחון צפוי לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם מושל המים של בנגקוק.



את הביקורים בתאילנד וסינגפור יזם בועז הירש, ראש אגף סחר החוץ במשרד התמ"ת, שציין כי יש להרחיב את היצוא הישראלי למזרח מעבר לסין ולהודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully