וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תציע את הפתרון של גיזמוקס במסגרת Windows Azure

גיא גרימלנד

8.3.2011 / 9:59

כיום כ-40 מיליארד שורות קוד נמצאות בתוכנות הקליינט של מיקרוסופט המותקנות בארגונים גדולים



הישג נאה לחברת הסטארט-אפ הישראלית גיזמוקס. מיקרוסופט תודיע היום אחר הצהריים (שלישי) כי תציע לארגונים גדולים את פלטפורמת visual webgui שגיזמוקס פיתחה במסגרת windows azure. כיום כ-40 מיליארד שורות קוד נמצאות בתוכנות הקליינט של מיקרוסופט המותקנות בארגונים גדולים. המודל העסקי של גיזמוקס גובה תשלום על המרת שורות קוד מהקליינט לענן.



מיקרוסופט כבר הודיעה לא אחת שתחום מחשוב הענן הוא אחד התחומים שבהם היא צפויה להתמקד בשנה הקרובה. זאת מתוך מטרה לאפשר לארגונים להשתמש בתוכנותיה בכל צורה שהיא: קליינט, ווב או מובייל.



העובדה שענקית התוכנה מרדמונד מציעה פתרון של סטארט-אפ ישראלי קטן כאחד הפתרונות העיקריים להמרת תוכנות קליינט לווב מעידה על האמונה של מיקרוסופט בסטארט-אפ הישראלי. בנוסף, ל-themarker נודע כי גיזמוקס החלה להציע גם המרת קוד מהקליינט למובייל.



גיזמוקס הוקמה בשנת 2005 בידי נבות פלד, גיא פלד ודן ליכטנפלד ומעסיקה כ-20 עובדים. החברה פיתחה את visual webgui, תשתית המאפשרת לארגונים להעביר את התוכנה הארגונית שלהם לענן המחשוב ללא צורך בשיכתוב המערכות והתאמתן לריצה על גבי הענן. המשקיעים בחברה הם אריה סקופ, מעיין ונצ'רס, קרן ההון סיכון אינפיניטי ומשקיעים פרטיים נוספים. החברה הודיעה לאחרונה כי גייסה סכום של של כ-2.1 מיליון דולר. הגיוס בוצע ממשקיעים קיימים וכן ממשקיעים חדשים, לפי שווי של כ-13 מיליון דולר אחרי ההשקעה.



גיזמוקס רק החלה למכור ובארץ יש לה פרויקטים עם בנק לאומי ועיריית תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully