וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שעצרה את הגיוס בחודש הקודם: רשות ני"ע מאשרת לדי פארם להנפיק

ערן אזרן

8.3.2011 / 14:44

הרשות עצרה בתחילת פברואר גיוס מתוכנן של החברה בשל התבטאויות של המנכ"ל שלא דרך מערכת הודעות הבורסה



מה העונש על העברת מידע לציבור טרם הנפקה שלא דרך הודעת בורסה? רשות ני"ע תמחרה אותו כדחייה של חודש ימים בביצוע ההנפקה. בתחילת חודש פברואר עצרה רשות ני"ע הנפקה מתוכננת של חברת הביו-מד די פארם בעקבות העברה של מידע לציבור שלא דרך התשקיף. הרשות אישרה היום לחברה לבצע את ההנפקה המתוכננת החל מיום ראשון הבא.



עם זאת, החברה אינה מתכוונת לצאת להנפקה בקרוב, שכן הגשת טיוטת התשקיף נועדה לשם ביצוע הנפקות במשך חלון השנה הקרובה (עד סוף 2011), ולאו דווקא בצורה מיידית. מסיבה זו החברה גם לא פירסמה מהו הסכום שברצונה לגייס.



די פארם עוסקת במחקר ופיתוח של תרופה כנגד שבץ (dp-b99), המיועדת לטיפול בשבץ איסכמי הנגרם כתוצאה מהפסקת זרימת הדם לחלק מהמוח עקב חסימת כלי דם. שבץ מסוג זה הוא הסיבה העיקרית לנכות בעולם המערבי והסיבה השלישית בחשיבותה למוות. את תמורת ההנפקה הנוכחית מייעדת החברה בעיקר להשלמת הניסוי הקליני phase iii בתרופה לטיפול בשבץ.



באותו היום שבו נדחתה ההנפקה לדי-פארם, נעצרה גם הנפקה של 400 מיליון שקל שתיכננה מאותה הסיבה. בשונה מדי פארם, דלק ישראל בחרה לנסות להשיג את סכום הגיוס באמצעות הלוואה מגופים מוסדיים. בדיווח שנמסר אז הדגישה החברה כי המגעים הללו מתנהלים דרך קבע, וטרם הבשילו.



די-פארם הונפקה באחד העם בשנת 2009. החברה הוקמה בשנת 1993 על ידי ד"ר אלכס קוזאק, מעסיקה 30 עובדים, 24 מהם חוקרים. החברה, שבשליטת כלל ביוטכנולוגיה, נסחרת לפי שווי שוק של 330 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully