וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עליית מחירי הדלק: במטריקס מציעים לעובדים מכוניות מיני

דניאל שמיל

8.3.2011 / 17:03

שני הדגמים שיוצעו, פיז'ו 107 וסוזוקי ספלאש, יוחכרו בידי חברות ליסינג השייכות ליבואנים



חברת ההיי-טק מטריקס שיגרה לעובדיה מכתב לפני כמה ימים, בו היא מציעה להם לעבור למכונית מיני חסכונית. "ברצוננו להציע לך פתרון ירוק ומועיל, שיוזיל לך משמעותית את עלות אחזקת רכב החברה ברשותך", נכתב.



לעובדים מוצעות שתי מכוניות- פיז'ו 107, שתחסוך לעובד כ-1,500 שקל בחודש ממשכורת הברוטו וסוזוקי ספלאש, שתחסוך כ-1,100 שקל לחודש. החיסכון מורכב מההפחתה בשווי השימוש (בשל המחיר הזול יותר של המכוניות) וכן מתשלום דמי החכירה בחודש ומעלות הדלק הנמוכה יותר.







במטריקס לא שוכחים לציין כי "מכונית מיני מיועדת לעובדים שעיקר הנסיעות שלהם הם בתחום העירוני או כרכב שני במשפחה, או שדרישות התפקיד שלהם אינן מחיבות רכב גדול להובלת מטען או מספר נוסעים".



אסף גבעתי, סמנכ"ל התפעול של מטריקס, אמר בנושא כי "עם עליית שווי השימוש ועלויות לרכב חיפשנו עבור העובדים שלנו פתרונות שיכולים להוזיל עלויות. אנו רואים גם במעבר למכוניות קטנות וחסכוניות צעד חיובי בהיבט של איכות הסביבה".



באופן מעניין, שתי המכוניות נחכרות מחברות ליסינג שבבעלות היבואן. פריים ליס, שבבעלות לובינסקי, מחכירה את פיז'ו 107 וכספא, זרוע הליסינג החדשה של מכשירי תנועה, מחכירה את סוזוקי ספלאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully