וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזק כספי של למעלה ממיליון שקל מהצפת המים באולם מקבלי הפנים בנתב"ג

זוהר בלומנקרנץ

8.3.2011 / 18:35

כמות המים האדירה קלחה לפני כשבועיים מפיצוץ בצינורות אשר מובילים מים למכשירי הכיבוי האוטומטי



הנזק כספי שנגרם עקב הצפת מים רבתית, באולם מקבלי הפנים בנתב"ג, נאמד בלמעלה ממיליון שקל; היום (ג') הועברו נוסעי חברות התעופה הזרות אשר ממוקמות בקומת g כמו לופטהנזה, אוסטריין איירליינס לאולם העליון של היוצאים, עקב השלמת עבודות התיקונים באזור - כך נודע ל-themarker.



כמות המים האדירה קלחה לפני כשבועיים מפיצוץ בצינורות אשר מובילים מים למכשירי הכיבוי האוטומטי. הם הציפו שלוש קומות בטרמינל 3 וחלחלו לשורה של מערכות וציוד שהושבתו. השוהים באזור נאלצו לבוסס במים אשר נקוו לגובה של 7-5 ס"מ.



„על מנת להתגבר ולשאוב את כמות המים הרבה, הובאו כלים מיוחדים מהשטח האווירי בנתב"ג. כח אדם מיוחד, שכלל כ-50 עובדות ועובדים גוייס על מנת לנגב ולהרחיק באופן ידני את שאריות המים, בעזרת מגבים וסמרטוטי רצפה.



מרשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר כי "הערכת הנזק הכספי שנגרם טרם הסתיימה. פיצוץ בצינורות מים גרם להצפות בשלוש קומות בבית הנתיבות בטרמינל 3 בנתב"ג. הצינורות שנפגמו גרמו להצפות במפלס 1, מפלס g והצד המזרחי של אולם היוצאים. כתוצאה מחילחול המים הוחלט להשבית את המעליות באזורים הללו. צוותים של רש"ת הצליחו להתגבר על התקלה ועשו הכל כדי שהאירוע לא ישפיע על הנוסעים. פיצוץ הצינור לא גרם לשיבוש משמעותי בפעילות באולם הנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully