וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אלוביץ': "לא באנו לבזק לחלוב פרה - יש השקעה כבדה מאד בתשתיות"

אמיתי זיו

8.3.2011 / 19:20

"לא היתה לי בעיה אם היו 18 חברות חשמל; הגעתי לאן שהגעתי על בסיס התחרות - היא מביאה רק תועלות לצרכן"



"לא באנו לחלוב פרה" - כך אמר שאול אלוביץ', אשר מדבר לראשונה על רקע דו"חות בזק. "אלו הדו"חות הראשונים שלי בבזק כיו"ר ולמעשה התוצאות הן של שלמה (רודב) - כל הקרדיט מגיע לו. זו היתה שנת שיא מבחינת הביצועים הכספיים של בזק, מחזור ו-ebitda".




לדבריו, לאורך השנה בזק החליטה להשקיע לטווח הארוך ולפתח תשתיות. "בבזק לא באנו לחלוב פרה - להוציא מזומן ולהמשיך הלאה. יש פה השקעה כבדה מאד בתשתיות ותקציב 2011 רק מגדיל את ההשקעות בתשתית. בזק קווי פורשת את ה-ngn בקצבים שאין כמותם, yes השקיעה בממיר שהוא משולב hd, vod ו- pvr (ממיר מקליט, א"ז) ושירות נוסף שנמצא בחברה הוא tv everywhere שיאפשר לצפות בתוכן על כל פלטפורמה ומסך. לבסוף ישנו את הכבל התת ימי שייתן אפשרויות לעוד שירותים מגוונים. אנחנו רואים קבוצה עם תוכנית מובנית לשנים קדימה והשקעה בתשתיות בלי להירתע", אמר אלוביץ'.



שאלנו את אלוביץ' לגבי האיום או ההזדמנות שהחברה רואה במסקנות ועדת חייק להקמת שוק תקשורת סיטוני בישראל, ומדוע החברה לא מתייחסת אליהם בהנחייה השנתית שלה לקראת 2011. אלוביץ' הגיב ואמר: "אני רואה את המלצות ועדת חייק כהמלצות שהולכות לכיוון הנכון אך הן עדין מוקדמות - תחילתו של שימוע. אין לי ספק שאחרי השימוע הוועדה תתכנס עוד כמה פעמים, יהיו ויכוחים ימינה ושמאלה ואז הוועדה תפרסם המלצות סופיות. אחר כך, שר התקשורת יעיין מספר חודשים בהמלצות יוסיף וייגרע, ואז המשרד צריך לממש את ההחלטות. העבר מראה כי האימוץ של מסקנות הוא בדרך כלל תוך שנים אם בכלל. באופן כללי יש בהמלצות כמה נקודות אור וכמה סיכונים אבל כרגע זה כל כך מוקדם ולא בשל".



ומה לגבי איום חברת החשמל?
"לא היתה לי שום בעיה אם היו 18 חברות חשמל כל עוד שהבסיס כלכלי והעלויות אמיתיות. אנחנו מברכים על כל תחרות, הגעתי לאן שהגעתי על בסיס התחרות, היא מביאה רק תועלות לצרכן. אם תיווצר חברה על בסיס כלכלי אמיתי אני חושב שזה דבר טוב. אם וועדי חברת חשמל ישתלטו על החברה כולנו נצטער שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully