וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלון גלובל סקיוריטי של גולדמן סאקס תגייס 25 מיליון שקל בהנפקה ראשונה בתל אביב

יעל פטר

9.3.2011 / 11:11

אתלון היא חברת החזקות שבפורטפוליו שלה חברות העוסקות בתחום ביטחון הפנים



ביום שני הקרוב חברת אתלון גלובל סקיוריטי תנפיק הנפקה ראשונה בבורסת תל אביב. אתלון תהיה חברת ההשקעות הראשונה בישראל המשקיעה בחברות הזנק בתחום ביטחון פנים(homeland security). החברה מתכוונת לגייס סכום של 25 מיליון שקל, המשקף לחברה שווי של כ-70 מיליון שקל.



בחבילה אותה תנפיק אתלון, ישנן כאלף מניות ואלף אופציות במחיר של 1,800 שקל, המשקף מחיר של 1.8 שקלים למניה ללא מימוש האופציות. ההון העצמי של החברה ערב ההנפקה הוא 14 מיליון דולר. את ההנפקה תוביל חברת החיתום מיטב, וחתמים נוספים שישתתפו בהנפקה הם אי.בי.אי, כלל, אקסלנס ואיגוד.



אתלון נוסדה ב-2007 במטרה להשקיע בחברות הצומחות בתחום ביטחון הפנים. החברות הנמצאות בפורטפוליו ההשקעות של אתלון הן חברת איקרוס, העוסקת במיפוי אווירי, חברת בלובירד המפתחת מזל"טים טקטיים, חברת סנסיקס המאפשרת הדמיית סימולציות בתלת מימד, חברת אמזה המפתחת סנסור אופטי לזיהוי תנועה, לארוטק העוסקת בתקשורת בין מכונות ודיפנסופט המתכננת מערכי הגנה. כל החברות בפורטפוליו נמאות בשלב התחלת מכירות.



שוק החברות העוסקות בביטחון פנים בשנת 2010 עמד על כ-200 מיליארד דולר ברחבי העולם, ועל פי הערכות הוא צפוי לגדול. הלקוחות הפוטנציאלים לאתלון ולחברות הבנות שלה הם ממשלות וגופים ציבוריים, חברות תשתית וחברות פרטיות.



בין בכירי החברה נמנה גם אמנון נויבך, יו"ר פלאפון לשעבר, המכהן כיו"ר אתלון, ועם בעלי המניות הנוכחיים בחברה נמנים גם גולדמן סאקס וקרן ראב קפיטל. בפורטופוליו החברה הכולל 6 חברות הושקעו כ-21.5 מיליון דולר. החברות בפורטפוליו עברו בהצלחה את שלב הסיכון הטכנולוגי ונמצאות בשלב מכירות בהיקף מצרפי של כ-10 מיליון דולר בשנת 2010. בין לקוחותיהם של הבנות, משרד הבטחון, סלקום, ובריטיש פטרוליום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully