וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועלים סהר ממליצים על הדסית ביו במחיר יעד של 2.1 שקלים למניה

ואדים סבידרסקי

9.3.2011 / 13:35

שווי הדסית המוערך על ידי האנליסטים בשל אסטרטגיית האקזיט שלה - 154 מיליון שקל



האנליסטים ליאת גולן ויואב בורגן מפועלים סהר ממליצים לקנות מניות של חברת האחזקות בתחום הביומד, , ונוקבים מחיר יעד של 2.1 שקלים ליחידה - גבוה בכ-112% ממחירה בפתיחת המסחר הבוקר. האנליסטים מציינים כי האטרקטיביות הגבוהה להשקעה בחברה נובעת מהקשר שלה לבית החולים הדסה ואסטרטגיית אקזיט ברורה.



בפועלים סהר מסבירים כי הדסית רואה בעצמה גשר מימוני עבור חברות פורטפוליו שלה לצורך פיתוח ומסחור ידע שנצבר במעבדות מחקר של בית החולים וכי אסטרטגיית האקזיט, השלמת ניסוי קליני ראשוני וחבירה לשותף אסטרטגי או פיננסי, מובילה לרמה נמוכה יותר של תמלוגים עתידיים ושל וולואציות לחברות הפורטפוליו. כמו כן, החברה מתמקדת בהשקעות בתחומים תרפויטיים המאופיינים בצרכים שטרם נענו ועם פוטנציאל לבלוק באסטרים המתבטאים במכירות שנתיות של מיליארד דולר ומעלה, כך בסורים האנליסטים.



יחד עם זאת, עד היום סגרה החברה 3 חברות פורטפוליו שלה אשר לא הצליחו להציג התקדמות וכיום נותרו לה 7 חברות שכולן הוכיחו היתכנות לקראת תחילת ניסויים בבני אדם. 4 מתוכן מצויות בשלב קליני.



הערכת השווי של החברה בשיטת היוון תזרימי המזומנים העתידיים החזויים סיפקה ערך של 154.1 מיליון שקל בהשוואה לשווייה הנוכחי בשוק בסך 96 מיליון שקל. בחירת האנליסטים בפועלים סהר מתבססת על הצגת ההצלחה של החברות בשלבי ההיתכנות (ניסוי בבעלי החיים) והערכה של שווקי היעד במונחי מכירות פוטנציאליות שלא קטנים מ-1 מיליארד דולר. כמו כן, מניחים האנליסטים את מודל תמלוגים המשתנים בהתאם להתקדמות הפיתוח והסטטוס הקליני של החברה הנבחנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully