וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות תפתח מערכת תצוגה עילית עבור מטוסי C-17 של חיל האוויר האמריקאי

ואדים סבידרסקי

9.3.2011 / 14:00

C-17 הינו מטוס התובלה הנמכר ביותר של בואינג לחילות האוויר השונים בעולם



מהדקת את יחסיה העסקיים עם ענקית הייצור התעופתי, בואינג, ואת חשיפתה לחיל אויר האמריקאי. החברה דיווחה היום כי החברה הבת שלה בארה"ב זכתה בחוזה פיתוח מערכות תצוגה עילית חדשות למטוסי תובלה מסוג c-17 של בואינג עבור חיל האוויר אמריקאי.



אומנם, היקפה הכספי של הזמנת הפיתוח אינו מהותי עבור אלביט מערכות, היא כוללת אופציה לייצור חוזר ולתחזוקה ובעת מעברה של המערכת לייצור סדרתי אם בכלל, צפויים ההכנסות לגדול משמעותית, כך מעריכים בשוק. בחברה מציינים כי "מערכות התצוגה העילית החדשות ישדרגו את יכולות ה-c-17 כדי שיוכלו לעמוד בדרישות המתגברות להטסת כוחות אמריקאיים ליעדים שונים בעולם".



מטוסי התובלה הטקטיים, ה-c-17, משמשים להטסת כוחות ואספקת ציוד מהירה לבסיסי צבא מרכזיים וכן משמשים כרכבת אווירית להעברת חיילים וציוד לזירות הלחימה השונות. זה הוא מטוס תובלה הנמכר ביותר של חברת בואינג ולאחרונה סופק לחילות האוויר של אוסטרליה וברזיל.



רענן הורוביץ, מנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב, מסר: "בחירתה של חברת בואינג הינה עדות להכרה העולמית במובילות הטכנולוגית המוכחת של המערכות שלנו ולתמיכתה המתמשכת של אלביט מערכות ארה"ב בכוחות התורמים באופן שוטף לשמירה על ביטחונה של ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully