וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון הזמנות לטאבלט HTC Flyer שמאפשר כתיבה עליו - באמצעות הטכנולוגיה של אן-טריג הישראלית

גיא גרימלנד

9.3.2011 / 17:55

באן-טריג יגרפו מעל ל-40 מיליון דולר ממכירת טכנלוגיית הצג מגע לחברה הטיוואנית



המספרים מאחורי שיתוף הפעולה בין htc לאן-טריג נחשפים: בלוגים טכנולוגיים ברחבי העולם מפרסמים בימים האחרונים כי הטאבלט של החברה הטיוואנית - htc flyer - זכה עד כה לכמיליון הזמנות. אן-טריג היא ספקית טכנולוגיית צג מגע לטאבלט של htc. המודל העסקי שלה הוא מכירת הלוח השקוף שמכסה את הצג ורכיב החישה אלקטרוני שמתרגם את נקודות המגע של האצבעות במסך.



עבור כל יחידה אן-טריג גובה בין 40 ל-80 דולר, תלוי בגודל המסך ואם היא צריכה להותיר מקום למצלמה או לוגו. גם אם htc תשלם רק 40 דולר לרכיב הצג מגע של אן-טריג, מדובר בעסקה של לפחות כ-40 מיליון דולר, וכמובן שקצב ההזמנות ימשיך כמובן לגדול לקראת השקת הטאבלט ברבעון השני 2011. אן-טריג בתגובה: "לא מוכנים להגיב רשמית למספרים".







htc flyer הוא טאבלט 7 אינץ' עם רזולוציה של 600 עד 1024. לטאבלט מעבד חד ליבתי 1.5 גיגה הרץ, 1 גיגה ram ו-32 גיגה שטח אחסון. יש לו מצלחה אחורית של 5 מגה פיקסל ומצלמה קידמית של 1.3 מגה פיקסל. מחירו צפוי לעמוד על כ-600 דולר שהוא שוקל 420 גרם וכולל אפשרות הרחבה זכרון של microsd.



htc flyer עושה שימוש במערכת הפעלה אנדרואיד של גוגל - 2.4 (ג'ינג'ר בירד) והוא מתחרה מול טאבלטים אחרים שעושים היום שימוש במערכת הפעלה 3.0 (honeycomb) שמיועדת אך ורק לטאבלטים. אולם בניגוד לטאבלטים אחרים עם אנדרואיד, ל-htc flyer יש גם עט סטיילוס שמאפשרת כתיבה.



לני אנגלהרט, סמנכ"ל שיווק אן-טריג, אמר כי מדובר ביתרון גדול. "טאבלט ללא עט הוא מוצר צריכה בלבד. אבל htc flyer מספק אותה חוייה כמו טאבלטים אחרים ובנוסף מאפשר למשתמשים לכתוב באמצעות עט. זה מתאים לאנשי עסקים, אנשים שעורכים פגישות, גרפיקאים, מהנדסים וכל מי שחשוב לו לכתוב. לא סתם יצרניות הטאבלטים מנסות למכור בנוסף למחשבים גם תחנות עגינה עם מקלדות. קשה מאוד לכתוב על המקלדת של צג המגע". אנגלהרט אומר כי כיום החברה מעורבת במעל לעשרה פרויקטים חדשים. "חלקם עם יצרניות מחשבים שעבדנו איתם בעבר. חלקם עם יצרניות שלא עבד איתן עד כה". לאן-טריג יש משרד בטיוואן שמעסיק 20 איש. חלקם עובדים במרץ בימים אלה על המחשב של htc. "אחרים", אומר אנגלהרט, "עובדים עם יצרניות אחרות".







עד כה חתמה החברה על הסכמים עם כמה יצרניות מחשבים ניידים, בהן דל, hp, לנובו וטושיבה. החברה נוסדה ב-1999 על ידי ד"ר מאיר מורג, מנוהלת על ידי עמיחי בן-דוד ומעסיקה כ-160 עובדים. עד כה אן-טריג גייסה 74.1 מיליון דולר. עם משקיעיה נמנים קרנות ההשקעה קינן פרטנרס, אוורגרין, אורום ונצ'רס של מוריס קהאן, צ'לנג'ר של בנג'י קהאן, מרינר, taf, קסניה ופלנוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully