וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהר נזקקת לסיוע של קרן מנוף - KCPS תשקיע בה 35 מיליון שקל לצורך הרחבת פעילותה

מיכאל רוכוורגר

9.3.2011 / 19:24

במסגרת העסקה, יוקצו 9% ממניות תדהר ל-KSPC - מחיר המשקף שווי חברה של כ-390 מיליון שקל



קרן המנוף kspc מהדקת את קשריה העסקיים עם חברת הנדל"ן הפרטית תדהר שבשליטת גיל גבע ואריה בכר. לאחר שבשנה שעברה העניקה kcps הלוואה של כ-85 מיליון שקל לתדהר, כעת סיכמו הצדדים על עסקה שבמסגרתה יוקצו 9% מהון המניות של תדהר ל-kcps תמורת 35 מיליון שקל - מחיר המשקף לתדהר שווי של כ-390 מיליון שקל (כ-100 מיליון דולר). ככל הידוע התמורה תשמש את תדהר בעיקר למימון הפעילות השוטפת.



תדהר פועלת בישראל ובחו"ל בתחומי בנייה למגורים ונדל"ן מניב וכן כמארגנת קבוצות רכישה. החברה הוקמה ב-1990 ועד כה הקימה כ-12 אלף יחידות דיור במסגרת כ- 150 פרויקטים. kcps הוקמה במאי 2009 לצד קרנות אחרות כמו בראשית ואוריגו בשיתוף משרד האוצר בכדי לסייע לחברות במחזור חובות, ועד כה ביצעה השקעות של כ-550 מיליון שקל - כמחצית מן הסכום שגייסה.



בתוך כך, קרן אוריגו הידקה את שיתוף הפעולה עם חברת פולאר השקעות של זיל פלדמן. לאחר שחתמה בתחילת 2010 על הסכם למתן הלוואה של 50 מיליון שקל וכן על קו אשראי של 50 מיליון שקל נוספים לפולאר, חתמו הצדדים על מזכר הבנות שבמסגרתו תעניק אוריגו לפולאר הלוואה של כ-30 מיליון שקל לצורך מימון לפרויקט הנדל"ן של פולאר במנהטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully