וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת יהלומנים רכשה מאזורים שטחים מניבים במגדל עלית ב-20 מיליון שקל

מאת רז סמולסקי

10.3.2011 / 6:55



בלעדי קבוצת יהלומנים רכשה מחברת אזורים זכויות לבניית שטחים מניבים של משרדים ומסחר בשטח של כ-4,500 מ"ר במגדל עלית שבמתחם הבורסה ברמת גן, תמורת כ-20 מיליון שקל.

ב-2008 רכשו היהלומנים בשותפות עם אזורים את המגרש שעליו פעל בעבר מפעל עלית מאיש העסקים סאני קאהן, תמורת 80 מיליון דולר. למגרש ישנה תוכנית שעדיין לא אושרה לבניית מגדל המשלב קומות מגורים ומשרדים, כאשר בקומת הקרקע אמורים לפעול חנויות ובתי קפה.



במסגרת השותפות, החזיקה אזורים בכל הזכויות לבנייה למגורים בהיקף של 31,620 מ"ר ובחלק מהזכויות של שטחי המשרדים והמסחר. היהלומנים לא החזיקו בשטחי מגורים, אלא רק בחלקים מהשטחים המניבים. בעסקה הנוכחית רכשו היהלומנים את חלקה של אזורים בשטחים המניבים ומעתה הם המחזיקים הבלעדיים בהם, ואילו אזורים ממשיכה להחזיק את חלקה בקומות המגורים.



מאז נרכש המגרש של מפעל עלית הוא נמצא בהליכי תכנון, אך הוא עדיין לא אושר ולא ידוע מתי תחל הבנייה בו. בעבר דובר על כך שייבנה בו אחד המגדלים הגבוהים במזרח התיכון והגבוה בישראל, ובו יותר מ-70 קומות.



את אזורים ייצגו בעסקה עורכי הדין לוי אמיתי ויצחק קובוס ממשרד גולדפרב, לוי, ערן. את קבוצת היהלומנים ייצגו עורכי הדין שמואל שוב והילה לביא ממשרד עו"ד משה שוב ושות'.



לפני שבוע וחצי רכשה קבוצת משקיעים בראשות איש העסקים הקנדי-יהודי הרשי פרידמן את השליטה בחברת אזורים, כ-64% מהחברה, תמורת כ-300 מיליון שקל. העסקה משקפת לאזורים שווי של כ-450 מיליון שקל. עד כה הוחזקה השליטה בחברה על ידי חברת בוימלגרין קפיטל בשליטת שעיה בוימלגרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully