וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרס: "סמי עופר הפליג עם היאכטה למקום הנכון"

TheMarker

10.3.2011 / 6:55



אתמול בערב נערכה בתל אביב חנוכת מרכז הלב על שם סמי עופר במרכז הרפואי איכילוב. כמעט כל בני משפחת עופר, בהם בניו של סמי, עידן ואייל עופר, ואחייניתו ליאורה עופר, נכחו באירוע. מי שבלט בהיעדרו היה האח יולי עופר.

בקוקטייל שנערך לפני הטקס נראה עידן עופר משוחח עם רפי גינת, ואילו דני גילרמן, יו"ר מרקסטון, ניהל שיחה ממושכת עם אלי גליקמן, המתמודד על משרת מנכ"ל חברת החשמל. בזמן הטקס ישב עידן עופר לצד אמו, אביבה, הניח את ידו על כיסא הגלגלים שעליו ישב אביו, ודאג לשלומם של ילדיו הקטנים שישבו בקרבת מקום. בקצה השני של השורה ישב אייל עופר. לנוכחים הוקרן סרט על הקמת המרכז - לצלילי שירה של ליידי גאגא "פוקר פייס" - בעת שבני המשפחה צפו בו בפנים חתומות. פרופ' גבי ברבש, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב, נשא נאום בטקס וסיפר כי בהנחת אבן הפינה למרכז הביע סמי עופר ספק כי יזכה לראות את חנוכת הבית. "אמרתי לו שלי אין ספק שהוא יזכה, והנה אנחנו כאן היום", אמר ברבש.



נשיא המדינה, שמעון פרס, עלה לאחר מכן לבמה לקול מחיאות כפיים ממושכות, ופתח את דבריו בשליחת ברכות החלמה לבנימין בן-אליעזר. פרס אמר: "פעם היו הסוציאליסטים נגד הקפיטליסטים, כיום דברים משתנים". פרס הפתיע כשאמר: "סמי, אני חושב שאתה לא יודע, אבל אתה סוציאליסט. הקמת מרכז לב - וכמו שאתה יודע הלב נמצא בצד שמאל. כיום אנשים עשירים לא רוצים לעשות רק לעצמם, אלא גם לאחרים. לסמי יש יאכטה, אבל הוא הפליג למקומות הנכונים".



פרס הזכיר גם את התרומה שביקש עופר להרים למוזיאון תל אביב, ואמר כי העירייה היתה צריכה לקבל את תרומתו. לאחר מכן עלה לבמה אייל עופר, ודיבר בעיקר על היחס לו זוכים תורמים בישראל. "ההתייחסות לתורמים זה תופעה שהתפתחה בזמן האחרון", אמר אייל, "בעבר היא לא היתה נאותה. פרופ' ברבש הוא יוצא דופן, בעיקר בגלל ההתייחסות שלו לתורמים. הוא נותן להם שירגישו חלק מהפרויקט לו הם תורמים".



באירוע נכחו, בין היתר, גם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, קודמיו בתפקיד רוני מילוא ושלמה (צ'יץ') להט, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, מנכ"ל החברה לישראל ניר גלעד, והרב ישראל מאיר לאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully