וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל לחברת רזיט: הפסיקו מייד לספק לנו את מוצריכם

שני מזרחי

10.3.2011 / 6:55



>> כתב האישום נגד שופרסל כולל פרשה נוספת המתייחסת להחלטה של הסמנכ"ל אלי גידור, שלפיה תפסיק שופרסל לעבוד עם אחד מספקיה - חברת רזיט שיווק, העוסקת בייצור תבלינים ומאפים. על פי כתב האישום, החלטה זו של גידור התקבלה משום שרזיט החלה לספק למותג הפרטי של מגה מוצרים שאותם סיפקה עד אותו מועד למותג הפרטי של שופרסל.

ל-themarker הגיע המכתב ששלח עידו שריד משופרסל ליוסי פישמן מרזיט, ובו הודיע לו על הוצאת הפריטים מהמגוון. במכתב, מדצמבר 2008, פורטו 11 פריטים (סוגי עוגיות, ופלים וביסקוויטים) ש"הוחלט להוציאם מהגיוון החל מ-31.12.08 - מאחר שמחזורם והמלאי הקיים אצלנו אינו מצדיק המשך שיווקם". במכתב צוין עוד כי "הפריטים הנ"ל יוצאו למכירה מזורזת. אבקשכם לא לספק אותם החל מקבלת מכתבנו זה". שופרסל הודיעה לרזיט כי "הנהלת החשבונות לא תשלם עבור סחורה שתסופק לאחר ביטול הפריטים". "הריני תקווה שדילול המגוון יאפשר שיווק יעיל יותר של הפריטים שיישארו בגיוון", סיכם שריד.



"אני לא עוסק במותג הפרטי בשופרסל, לא בספקים שמספקים את המותג הפרטי ולא בתנאי האספקה שלהם", אמר מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, לחוקרי רשות ההגבלים העסקיים בנוגע לפרשת רזיט, והוסיף: "אני יודע מי זה רזיט, שמעתי עליו לפני שלוש שנים וחצי, אבל זה לא ברזולוציה שלי כמנכ"ל שופרסל". חוקר: "מה בדיוק שמעת על רזיט?"



רוזנהויז: "שמעתי רק את השם לאחר שהרבה שנים לא שמעתי אותו. איני יודע מה בדיוק קרה".



חוקר: "כשמפסיקים לעבוד עם ספק קטן בצורה מוחלטת, אתה לא מקבל דיווח?"



רוזנהויז: "אני לא יודע על כניסה ויציאה של ספקים קטנים. זה לא תחום עיסוקי".



חוקר: "אלי גידור אמר לנו שהוא חושב שהוא עידכן אותך בנושא".



רוזנהויז: "לא עודכנתי. אני חוזר ואומר שלא עודכנתי בעניין רזיט בשופרסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully