וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לזה אפליקציה!

רותי לוי

10.3.2011 / 6:55




צילום פנורמי



אייפון



panorama 360



1.99 דולרים | occipital | 3.1.1+ ios



>> רבים מאתנו משתמשים בטלפון הנייד גם כמצלמת סטילס צמודה. בוודאי כשמדובר בבעלי אייפון 4 עם המצלמה המשודרגת - 5 מגה פיקסל ומנגנון פלאש המבוסס על נורת ה-led שהקפיצו את החוויה שלב אחד קדימה.



אפליקצית 360 פנורמה כשמה כן היא, מאפשרת לכם לצלם תמונות פנורמה ב-360 מעלות, אך בשונה מכל דבר אחר שהורגלתם בו - פה אינכם נדרשים לצלם כמה תמונות מדויקות בזהירות שסופן להתחבר יחדיו לכדי תמונה ארוכה אחת. באפליקציה הזו אתם פשוט מחזיקים את המכשיר, לוחצים "התחל" ומסתובבים (לאט כמובן). התמונה נוצרת מעצמה והתוצאה מרשימה ללא ספק. מרגע שלחצתם על כפתור הסיום אתם מוזמנים לשמור את התמונה כתמונה שטוחה וארוכה באלבום הסלולרי, לשתף במייל או להעלות ישירות לחשבון הטוויטר הפרטי. התפעול פשוט ואינטואיטיבי. האפליקציה עצמה מתאימה לאייפון 3gs ומעלה.



מידה לפי בקשה



אייפון



convertbot



1.99 דולרים |tapbots | 1.6.1+ ios



>> שמה של האפליקציה הוא שילוב בין המלים "קונברט" (המרה) ו"רובוט" - והכינוי רובוט בכלל לא מוגזם. בעזרת האפליקציה הזו תוכלו להמיר כל מידה שתעלו על דעתכם: אורך, מסה, מהירות, משקל, שטח או נפח.



תוכלו לחשב ללא כל מאמץ כמה חלקים ממגה-ביט הם 68 קילו-ביט (מידות מחשבים), או להמיר ליטר ל-100 ק"מ, לליטר ל-100 גלון (תצרוכת דלק), ואם תשמעו שהערב בלונדון מעונן חלקית עם 27 מעלות פרנהייט תוכלו מייד להבין שבמינוס 3 מעלות צלסיוס אינכם יוצאים מהבית. בחיבור לאינטרנט יידע הרובוט הנייד שלכם לשלוף גם את שערי המטבע העדכניים. מה שמדהים פי כמה הוא שאת כל המידע הזה הצליחו לדחוס בממשק יעיל, נוח לתפעול ומעוצב להפליא. מצליחים להעריך רק כשלוחצים על כפתור הרכישה בחנות האפליקציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully