וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי המהומות בלוב הגיעו גם להוליווד

מאת מייקל צ'יפלי

10.3.2011 / 6:55

שחקנים, יח"צנים ומפיקים מתרחקים מחברת ההפקות נצ'ורל סלקשן, שאחד ממשקיעיה הוא סעדי אל-קדאפי, בנו של שליט לוב, מועמר קדאפי



ניו יורק טיימס

>> חברת הפקות הסרטים נצ'ורל סלקשן, שעם משקיעיה נמנה בנו של מועמר קדאפי, סעדי, נמצאת במבוכה מאז פרוץ המהומות בלוב.



טלפונים למשרדי החברה בשבוע שעבר נענו בהודעה מוקלטת, והחניון של המשרדים נראה שומם למדי. המפיק מתיו בקרמן, שהמגזין "וראייטי" דיווח בשנה שעברה כי גייס 100 מיליון דולר מקדאפי הבן עבור החברה, ואחרים בחברה, נתקלים לפתע ביחס צונן.



במהלך סוף השבוע האחרון נמחק שמו של בקרמן מרשימת הקרדיטים של הסרט התיעודי "live at preservation hall: louisiana fairytale" באתר האינטרנט של פסטיבל הסרטים שנערך השבוע באוסטין, טקסס. תריסה ויברטס, שעובדת עם במאי הסרט דני קלינץ', אמרה בפשטות כי "נצ'ורל סלקשן אינה מעורבת בסרט", ולא הסכימה להרחיב מעבר לכך, אף שהחברה רשומה כמפיקת הסרט באתר imdb. זה מה שקורה כשהוליווד מבינה שעשתה טעות. בקרמן סירב לדון בחברה, או בהשקעתו של קדאפי הבן שלא זכתה לסימני שאלה עד שהמהומות בלוב נהפכו לאלימות.



בשבועיים האחרונים הודיעו כוכבי הפופ נלי פורטדו, מריה קארי, ביונסה ואשר כי הם תורמים את הכסף שקיבלו על הופעותיהם באירועים של משפחת קדאפי. הוליווד, לעומת זאת, הצטרפה בינתיים לבקרמן ועשתה את מה שהיא תמיד עושה כשיש צרות - מתחבאת.



התסריטאי דיוויד מקנה והשחקנים מיקי רורק ואווה אמורי, בתה של סוזן סרנדון, היו כולם מעורבים בדרך זו או אחרת בפרויקטים שמומנו על ידי נצ'ורל סלקשן מאז שקדאפי הבן השקיע בה. סוכנו של מקנה אמר ביום שלישי כי התסריטאי אינו מוכן להגיב. גם נציגיהם של רורק ואמורי לא הסכימו להגיב.



כמה מהמעורבים בסרטיו של בקרמן, שביקשו להישאר בעילום שם, אמרו כי כמה מהמוסדות החשובים ביותר בהוליווד מנסים להרחיק את עצמם מפרויקטים שבהם בקרמן עשוי להיות מעורב. סוכנות ויליאם מוריס אנדוור אנטרטיינמנט, למשל, שכמה דיווחים בתקשורת תיארו אותה כשותפה של נצ'ורל סלקשן בהפצת סרט הפשע המתוכנן "the ice man", ככל הנראה לא תרצה להיות מעורבת בפרויקט בשל חששות בנוגע לקדאפי הבן, לדברי שני מקורבים למצב.



42 ווסט, חברת יחסי ציבור בתחום הבידור, שהיתה אמורה לסייע לבקרמן בקידום "preservation hall", נסוגה גם היא ברגע שהתברר כי קדאפי הבן מעורב במימונו.



עתידה של נצ'ורל סלקשן עדיין לוט בערפל, וכך גם מידת מעורבותו של קדאפי הבן בפרויקטים השונים. בספטמבר דיווח האתר דיילי ביסט כי בקרמן, שעבד בעבר בעסקי המוסיקה, הכיר את בנו של קדאפי במאוריציוס בתקופה שבה חיפש משקיעים.



שני אנשים שעבדו עם בקרמן אמרו כי בקרמן הציג בפניהם את קדאפי הבן, כדורגלן מקצועי לשעבר, בפסטיבלי סרטים מחוץ לארה"ב. השניים תיארו אותו כחיוני, ישיר ומחויב לרעיון של בניית מערכת יחסים הדדית ואוהדת בין לוב לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully