וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ האופנה ישיק גרסה ישראלית עד סוף השנה

מאת אופיר בר-זהר

10.3.2011 / 6:55

בלעדי בטלית הפקות, נציגת FTV בישראל, ישקיעו במהלך 3-4 מיליון שקל. בחודשים הקרובים צפוי לעלות ב-HOT ערוץ אופנה נוסף בעל אופי ישראלי, בהפקת נועם אדרי



>> ערוץ האופנה ftv ישיק גרסה ישראלית עד סוף השנה - כך נודע ל-themarker. בחברת טלית תקשורת, המייצגת את הערוץ בישראל, עובדים על גרסה מקומית, שצפויה להיות מושקת עד סוף השנה ותשודר במקום הערוץ המשודר כיום.

בשלב הראשון תופק רצועה יומית בעברית, שתעסוק באופנה ישראלית ותוגש על ידי דוגמנים ודוגמניות ישראלים. בחברה כבר החלו ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם חברות אופנה ישראליות מובילות. אילן צינמן, שהצטרף לאחרונה לקבוצת טלית תקשורת כמנהל פיתוח עסקי, יהיה אחראי לפיתוח ולשיווק ערוץ האופנה הישראלי החדש של ftv.



בנוסף, נמצא הערוץ בקשר עם סוכנויות ומקיים אודישנים לבחירת מנחים לתוכניות. ההשקעה ברצועה החדשה מוערכת בחצי מיליון-מיליון שקל, הרצועה צפויה לעלות לאוויר בחודשים הקרובים ותהיה באורך של שעה או שעה וחצי. היא תשודר פעם או פעמיים ביום. ההשקעה באדפטציה של הערוץ כולו מוערכת ב-3-4 מיליון שקל.



בחודשים הקרובים צפוי לעלות ב-hot ערוץ אופנה נוסף בעל אופי ישראלי, שישדר גם תוכניות מקור. הערוץ יופק על ידי נועם אדרי, הבעלים של חברת נתיב הפקות טלוויזיה.



ערוץ האופנה משודר בישראל מאז 1998 והוא זמין ב-hot (ערוץ 71) וב-yes (אפיק 67). הערוץ משודר ב-193 מדינות בעולם, ליותר מ-350 מיליון בתים. תוכני הערוץ מתמקדים בתצוגות אופנה, בדיווחים מאחורי הקלעים, בצלמים, בדוגמניות וסלבריטאים.



מנכ"ל טלית תקשורת, עומרי בץ, אישר את הדברים, ומסר כי "לאור חיזוק מעמדם של מעצבים ישראלים בעולם האופנה הבינלאומי וכניסתם של מותגי האופנה המובילים בעולם לישראל, הפיכתו של ערוץ ftv העולמי לערוץ מקומי בעברית, שיכלול תוכן ישראלי, הוא מתבקש. החיבור יתרום בעיקר לפיתוח האופנה הישראלית ולקידומה בעזרת שילוב התכנים גם בערוץ הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully