וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השוחד ברשות המסים: כתב אישום יוגש הבוקר רק נגד דוד ואנונו

שני מזרחי

10.3.2011 / 7:30

פרקליטות מיסוי וכלכלה תגיש הבוקר כתב אישום שמגולל את שיטתו של מנהל מחלקת חקירות ומודיעין ברשות



הבוקר (ה') תגיש פרקליטת מיסוי וכלכלה, עו"ד אסתי שליין כתב אישום חמור נגד ואנונו המגולל ב-27 עמודים מספר פרשיות שונות המיוחסות לואנונו ומעורבים נוספים. כתב האישום שקיבל את אישור היועמ"ש לממשלה, יהודה וינשטיין, כולל פרק שלם אודות מעורבות שיף ומשרדו בקבלת תיקים מואנונו.



ל-themarker נודע כי ואנונו הוא הנאשם היחיד היום בכתב האישום וכי החלטות לגבי מעורבים נוספים בפרשה תתקבלנה בהמשך.



כזכור, לפני כשלושה שבועות עצרה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) את ואנונו ומעורבים נוספים בחשד לביצוע עבירות של קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועבירות נלוות נוספות.



במסגרת החקירה נגבו עדויות מ-60 בני אדם ביניהם חשודים ועדים. הבוקר כאמור, יוגש כתב אישום המגולל את שיטתו של ואנונו ללקיחת שוחד לעיתים תוך סחיטה באיומים של נישומים במשך שנים ובאופן שיטתי.



פרק שלם, כפי שנודע לדה-מרקר, מוקדש בכתב האישום למעורבות שיף ומשרדו בקבלת תיקים באמצעות ואנונו לצורך הסדרים של עניינם האזרחיים. ואנונו, הוא היחידי נגדו יוגש כתב אישום הבוקר ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.



יחד עם זאת, הפרקליטות טרם קיבלה החלטה באשר למעורבותם של מעורבים נוספים שנעצרו בפרשה וביניהם מנכ"ל מפלגת קדימה, משה שחורי, היועץ הפוליטי של המפלגה, יואל מוגמי, שוטר לשעבר, יקותיאל ברזילי, מעורבת נוספת ששמה אסור לפרסום ושיף.



בשבועות הקרובים תתקבל החלטה האם להעמידם לדין בכפוף לשימוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully