וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאי אייל חומסקי משקיע רבע מיליון דולר בסטארט אפ הישראלי bitehunter

גיא גרימלנד

10.3.2011 / 9:04

האתר מציע מנוע חיפוש שמספק מידע על מבצעים שעורכות מסעדות בארה"ב



אייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום אדלר חומסקי&ורשבסקי, משקיע בסטארט אפ הישראלי ביט האנטר (http://www.bitehunter.com). אתר ונצ'ר ביט דיווח היום כי ביט האנטר, המציע מנוע חיפוש לדילים בזמן אמת של ארוחות במסעדות ברחבי ארה"ב, גייס 250 אלף דולר מחומסקי.







אגב, זאת לא ההשקעה הראשונה של חומסקי בסטארט-אפים ישראלים. הוא משקיע גם בחברת סופר סוניק אדס של אריק צ'רניאק וגיל שוהם, שמצליחה לייצר מונטיזציה מכסף וירטואלי הנרכש באפליקציות ומשחקים חברתיים במשחקים המוניים (mmo), פייסבוק ומובייל.



בבלוג של ביט האנטר, סיפר היזם גיל הראל על החברה. "לפני זמן לא רב ארוחות היו מוגבלות למה שהיינו יכולים למצוא בחיפוש אונליין. היינו הולכים לאתרים כמו citysearch או yelp, או שהיינו מחפשים בגוגל את המסעדה הרצויה כדי למצוא ביקורות, כתובת ופרטי מידע נוספים", כותב הראל. "אבל משהו היה חסר. קשה היה למצוא מקום אחד שיכלול את כל המידע שרצינו כדי לעזור לנו לקבל החלטה היכן לסעוד. זאת היתה התפתחות טבעית שאתרים אחרים ינסו לפתור בעיה זאת. למשל האתר bizzy.com מנסה להמליץ על מסעדות לפי טעם דומה של גולשים.



"האתר foodspotting.com ממליץ על ארוחות על בסיס מידע ויזואלי. ביט האנטר שונה. אנחנו מכוונים להיות מנוע חיפוש רב עוצמה שקל לניווט שיאפשר למשתמשים למצוא את המידע לגבי ארוחות מתוך אלפי מקורות. אפשר לכנות אותנו אתר kayak.com לארוחות. הראל מציין בהמשך כי הרבה מאוד מסעדות נמצאות כבר במדיה החברתית, בפייסבוק או טוויטר אבל לגולשים קשה לעקוב אחר המבצעים של כולם. ביט האנטר אוסף את המידע הזה ומציע אותו למשתמשים במנוע החיפוש שלו.



הראל אומר כי האתר נמצא כעת בשלב בטא וזמין עבור מסעדות בניו יורק, שיקגו וסן פרנסיסקו. לאתר יש תכונה מועילה שמאפשרת על גבי מפה לגלות איזה מסעדה ייצרה הכי הרבה סושייל באז מגולשים. בנוסף, מלבד מנוע החיפוש מידע על אירועים, מספק ביט האטנר שעות happy hour, מבצעים יומיים (daily deal) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully