וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרטגיית התייעלות? קומברס אישרה מענק בשווי 3.5 מיליון שקל לארבעה בכירים

ואדים סבידרסקי

10.3.2011 / 10:18

נקבעו תנאי העסקתו של המנכ"ל החדש: שכר שנתי של 700 אלף דולר ומענק יעדים בשווי 700 אלף דולר נוספים



הישראלית, הנסחרת ברשימת השימור של נאסד"ק, פירסמה הבוקר (ה') בהודעה לבורסה האמריקאית בה היא מפרטת תוכנית מענקים לנושאי משרה בכירים ב-2010. היקף התגמול הכולל מסתכם בכ-986 אלף דולר (כ-3.5 מיליון שקל), וזאת על רקע יישום אסטרטגיית התייעלות של החברה שנועדה לייצב את נזילותה ולאחר גל פיטורים רחב של 2,500 עובדים שפקד את החברה.



על פי תוכנית המענקים, שאושרה על ידי הדירקטוריון של קומברס, יזכה דרור בין, המכהן כסמנכ"ל מכירות גלובליות, בכ-330.5 אלף דולר. ג'ואל לגון, סמנכ"ל הכספים, יתוגמל בכ-110.5 אלף דולר. גבריאל מצליח, סמנכ"ל התפעול, יזכה בתשלום של כ-258 אלף דולר ושפאלי שח, יועץ משפטי ומזכיר החברה, יתוגמל במענק של כ-287 אלף דולר. נוסף על כך, מצליח ולגון יקבלו מענק מתגמל במניות דחויות של כ-40 אלף יחידות ושח יקבל כ-60 אלף יחידות.



כמו כן, המנכ"ל היוצא, אנדרה דהן דהן יהיה זכאי למענק של 800 אלף דולר בעבור שנת הכספים שהסתיימה בינואר 2011.



הדירקטוריון קבע גם את תנאי עסקתו של צ'ארלס בורדיק, הנשיא ומנכ"ל החדש שהחליף את אנדרה דהן שהודיע על התפטרותו בסוף החודש הקודם. לבורדיק נקבע מרכיב השכר השנתע המסתכם בכ-700 אלף דולר. הוא יהיה זכאי לבונוס בגין עמידה ביעדי החברה של כ-700 אלף דולר נוספים.



כמו כן, בורדיק יוביל את מדיניות האסטרטגית של החברה ממשרדו בלונדון. עוד הוא יהיה זכאי למענק שנתי המשולם במניות החברה הנדחות, ששוויו מוערך בכ-1.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully