וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בקו הייצור של חיתולי האגיס מכותנה אורגנית - הנוזלים לא נספגו

רינה רוזנברג

10.3.2011 / 11:03

חוגלה-קימברלי: התקלה תוקנה; נפצה לקוחות שהתלוננו



שלושה חודשים לאחר שחברת חוגלה קימברלי השיקה את קו החיתולים החדש מטעמה, האגיס כותנה אורגנית, היא יוצאת היום בהודעה לציבור בה היא מעדכנת את לקוחותיה לגבי תקלה שהתרחשה כבר בתחילת ייצור הקו, שעלולה לגרום לנזילות. התקלה השפיעה רק על חלק מהחיתולים - בעיקר במידה 4+.



מהחברה נמסר כי "מדובר בתקלה טכנית שהתרחשה במהלך תחילת הייצור של קו המוצרים החדש של החיתולים מכותנה אורגנית, שהושק בתחילת ינואר, אשר השפיעה בחלק מהמקרים על אופן קיפול דפנות החיתול, כך שבמקרים מסוימים עלולה היתה לגרום לנזילות. מקור התקלה אותר והיא תוקנה, והחברה מבקשת מלקוחות שסבלו מהבעיה ליצור קשר דרך שירות הלקוחות שלנו לקבלת פיצוי בטלפון 1-800-423232".



עוד נמסר מהחברה כי הסיבה שהתקלה לא טופלה במהלך שלושת החודשים האחרונים היא שרוב החיתולים שיוצרו בתקופה זו היו תקינים דבר שהקשה על איתור התקלה בזמן אמת. החברה נוטלת על עצמה אחריות מלאה בכל הקשור באירוע זה ותפצה כל לקוח אשר חווה מוצר תקול.



במודעות שפירסמה היום החברה נכתב בין היתר כי: "חוגלה קימברלי מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לחלק מלקוחותיה, למרות שמדובר באירוע בעל אופי נקודתי אשר עלול היה להשפיע רק על חלק מהחיתולים (בעיקר במידה 4+), החברה לוקחת אחריות מלאה אל מול כל מי שהרגיש בתקלה".



כזכור, לפני כחודשיים השיקה חוגלה קימברלי קו חיתולי האגיס מכותנה אורגנית שהחליף את קו החיתולי האגיס פירדום, בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. שוק זה עומד על היקף כספי של כ-600 מיליון שקל בשנה כאשר חוגלה-קימברלי מחזיקה בנתח של 70% מהשוק באמצעות מותגי האגיס וטיטולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully