וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כסף הוציא ברלוסקוני על נשים צעירות?

10.3.2011 / 12:26

בפעולה יוצאת דופן, פרסם עיתון "קוריירה דלה סרה" את חשבון ההוצאות של סילביו ברלוסקוני. ראש הממשלה האיטלקי הוציא בשנה האחרונה 34 מיליון יורו על עתיקות, מסוקים ומתנות לנשים

ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, הוציא בשנה שעברה 34 מיליון יורו (47 מיליון דולר) מכספו על עתיקות, מסוקים ומתנות לנשים צעירות, כך על פי רשימת הוצאותיו של ברלוסקוני, שפורסמה בעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה".

העיתון פירסם את רשימת הוצאותיו של ברלוסקוני לפי פרטי חשבון הבנק שלו שנחשפו במסגרת החקירה נגדו. ברלוסקוני, האיש השלישי בעושרו באיטליה, שהונו מסתכם ב-7.8 מיליארד דולר, לפי דירוג המגזין "פורבס", העניק מתנות רבות לחברים ותומכים, כולל עניבות וצעיפים בשווי 120 אלף יורו. סכום של 65 אלף יורו הוציא ברלוסקוני על תכשיטים.

לפי "קוריירה דלה סרה", שילם ברלוסקוני בשנה שעברה 562 אלף יורו ל-14 נשים צעירות, והוציא כמעט חצי מיליון יורו על טיסות במסוקים. אחת ההוצאות הגדולות ביותר של ברלוסקוני בשנה שעברה היתה סכום של 675 אלף יורו שהוציא על שכירתה של טירה בריוויירה האיטלקית המשקיפה על הים. המיליארדר בן ה-74 הוציא בשנה שעברה גם 900 אלף יורו על חשבונות גז, מים וחשמל של ביתו הנמצא במקלט המס הקאריבי אנטיגווה.

סכום של 650 אלף יורו הוציא ברלוסקוני על מסע קניות בגלריות וחנויות עתיקות. בנוסף, שכר את שירותיו של תקליטן שלו שילם 100 אלף יורו.

ניקולו גדיני, אחד מעורכי דינו של ברלוסקוני, אמר כי פרסום הוצאותיו של ראש הממשלה הוא "הפרה ברורה של חוקי הפרטיות". עורך הדין הכחיש כי ברלוסקוני הוציא 441 אלף יורו בשנה שעברה על הוצאות משפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully