וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש רשימת הבלוגים הכלכליים המשפיעים של "טיים": פול קרוגמן

סוכנויות הידיעות

10.3.2011 / 19:40

עוד ברשימת הבלוגים המובילים: מרג'ינל רבולושן, פריקונומיקס, וביזנס אינסיידר



למשבר הכלכלי העולמי היו אמנם תוצאות הרסניות, אך תחום אחד ששיגשג בעקבות המשבר הוא של הבלוגים הכלכליים, אשר עדיין הולכים ומתרבים. המגזין "טיים" דירג את 25 הבלוגים הכלכליים הטובים והמשפיעים ביותר.



הבלוג המוביל את הרשימה הוא conscience of a liberal (מצפונו של ליברלי), של הכלכלן חתן פרס נובל פול קרוגמן. קרוגמן, בעל טור ב"ניו יורק טיימס", נוהג לבקר בטוריו את הרפובליקאים בארה"ב, אך הבלוג מציע הערות ותובנות חדשות, כך ש"גם אם אתם שונאים את הפוליטיקה של קרוגמן, תוכלו ללמוד ממנו", לפי "טיים".



במקום השני בדירוג נמצא הבלוג של העיתונאי פליקס סלמון מרויטרס. הבלוג מרג’ינל רבולושן של הכלכלנים טיילר כהן ואלכס טברוק נמצא במקום השלישי. הבלוג כולל דיונים כלכליים רציניים בצד עצות לחיי היום יום וקישורים מועילים. במקום הרביעי דירג המגזין את calculated risk (סיכון מחושב) של ביל מקדברייד. הבלוג פריקונומיקס, שנוסד בשנת 2005 על ידי סטיבן לוויט וסטיבן דאבנר שכתבו את הספר הנושא שם זה, מדורג במקום החמישי.



בהמשך הרשימה ניתן למצוא את בלוג הצרכנות the consumerist, את הבלוגים אקונומיקס ודילבוק של "ניו יורק טיימס", ובלוג הייעוץ walletpop. את הרשימה סוגר הבלוג ביזנס אינסיידר של הנרי בלוג'ט. במגזין נכתב "אם אתם מחפשים את כל החדשות הכלכליות והעסקיות, וכן רכילות מוול סטריט ומה חם ברשת - ביזנס אינסיידר הוא המקום שאליו כדאי לכם לפנות".



"טיים" ערך את הדירוג באמצעות סקר בקרב עיתונאים ועורכים כלכליים אשר התבקשו לציין מהם הבלוגים הכלכליים שבהם הם גולשים. בהמשך בדק המגזין מהם הבלוגים הפופולריים בקרב קהל הגולשים הכללי, ואחר כך ניתח אותם ודירג את האתרים שנתנו העצות הפיננסיות הטובות ביותר ואשר הציעו את הניתוחים הטובים ביותר למצבה של הכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully