וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר רכישת האפינגטון פוסט: AOL מפטרת 20% מכוח העבודה

סוכנויות הידיעות

10.3.2011 / 20:29

חברת האינטרנט האמריקאית הודיעה על פיטורי 950 עובדים



חברת האינטרנט האמריקאית aol, אשר סגרה השבוע את רכישת הבלוג האפינגטון פוסט, הודיעה היום כי החלה בפיטוריהם של כ-950 עובדים או 20% מכוח העבודה. הפיטורים כוללים כ-200 עובדים בתחומי הטכנולוגיה והמדיה בארה"ב וכ-750 עובדים בהודו שעסקו בעיקר בשירותי תמיכה.



"היום אנחנו מודיעים על מבנה ארגוני אשר יביא לשיפור ניכר ביכולתה של aol להתמקד בצמיחה", כתב מנכ"ל aol, טים ארמסטרונג, במכתב לעובדים. "האסטרטגיה שלנו ממשיכה להיות ברורה: יצירת חוויית תוכן איכותית לצרכנים, ובהיקף נרחב". לדבריו, "השינויים שאנחנו מבצעים אינם קלים, אולם הם השינויים הנוכנים מבחינת חוסנה ארוך הטווח של החברה, המותג, והעובדים שלנו".



בחודש שעבר רכשה aol את הבלוג המשפיע האפינגטון פוסט תמורת 315 מיליון דולר, מתוכם 300 מיליון דולר במזומן והשאר במניות. המייסדת והעורכת הראשית של האפינגטון פוסט, אריאנה האפינגטון, קיבלה את תפקיד העורכת הראשית של aol. גל הפיטורים הנוכחי שעליו הודיעה aol אינו כולל עובדים של האפינגטון פוסט.



המגעים בין aol להאף-פוסט, כפי שמכונה הבלוג, התחילו בנובמבר 2010. מנכ"ל aol טים ארמסטרונג הגיש הצעה רשמית בינואר, בעת שהאפינגטון היתה בדאבוס, שווייץ. הודעה רשמית על העסקה פורסמה בתחילת פברואר, וסגירת העסקה היתה ביום שני השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully