וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: בכיר בשוק ההון הטריד מינית כפופה לו; תובעת 2.5 מיליון שקל פיצויים

שני מזרחי

10.3.2011 / 21:38

בין ההודעות ששלח לה הבכיר, לפי כתב התביעה: "אני אוהב את זה ממש מעט קשוח לפעמים"



שותף בבית השקעות נתבע על הטרדה מינית. העובדת שהגישה את התביעה באמצעות עו"ד רויטל סויד ועו"ד שמעון כץ בבית המשפט המחוזי בתל אביב דורשת פיצוי כספי של למעלה מ-2.5 מיליון שקל על הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מההטרדות.



בכתב התביעה, שהוגש היום נתען כי ההטרדות המיניות שחוותה כללו בין היתר, הצעות חוזרות ונשנות מצד השותף בבית ההשקעות על רקע מיני תוך ניצול מרותו על התובעת, "זאת חרף הבהרותיה כי אינה מעוניינת בכך". השותף, לטענת כתב התביעה, השתמש בביטויים משפילים ומבזים ביחס לגופה, השתמש בסחיטה ואיומים כדי לגרום לה להיפרד מבחור עימו היתה בקשר רומנטי והשתמש במעמדו על מנת להעביר אותה מתפקידה בחברה לתפקיד בו "תהיה קרובה אליו".



ההטרדות המיניות, לפי כתב התביעה, מתועדות בשורה ארוכה של התכתבויות בדואר האלקטרוני ורובן התבצעו בשעות הלילה המאוחרות וביוזמתו של השותף. בין היתר כתב לה ביום 13 במאי 2008 בשעה 1:07 בלילה, "אני כמעט יכול להריח אותך מכאן...הייתי מאתגר אותך להריח את הצוואר שלי... ולהרים אותך עם הידיים שלי אל שפתיי.. אני מאתגר אותך להוריד את החולצה שלי".



התובעת, כפי שנטען בכתב התביעה לא ידעה כיצד להביא לסיום ההטרדות וניסתה בעדינות לבקש מהשותף שיפסיק. בין היתר כתבה לו: "בבקשה אל תבין את זה לא נכון אבל אני חושבת שאנחנו צריכים לסיים את זה כשזה בשיא".



בשלב זה, לפי כתב התביעה, לא היה מגע מיני בין השניים "ואולם, בקשתה נפלה על אזניים ערלות, שכן הנתבע המשיך בחיזוריו, לרבות הודעות דואר אלקטרוני מטרידות בשעות הלילה".



באחת הפעמים כתב לה השותף: "אני אוהב את זה ממש מעט קשוח לפעמים, אני אוהב משחקים מיניים....אני אוהב את זה במקומות מסוכנים... אני אוהב משחקי תפקידים".



בצורה זו, מגולל כתב התביעה שורה של הודעות ששלח השותף לעובדת ובמהלך חודש יוני 2008, יצאה משלחת מטעם צוות המשרד לנסיעה עסקית באיסטנבול שם אילץ השותף את העובדת לקיים עימו מגע מיני. "העובדת לא העזה להתנגד כלפי הנתבע ולכן לא הביעה התנגדות מפורשת כלפי חוץ, אך חשה לכודה ומנוצלת ואף שידרה לנתבע כי אינה חשה בנוח בסיטואציה בה היתה נמצאת".



כך, לפי כתב התביעה המשיכו הטרדותיו של השותף כלפי העובדת "משלא היתה מסוגלת עוד לשאת את התחושה הקשה של העבודה במחיצתו של השותף ועזבה את מקום עבודה". כתוצאה מהאירועים, לדבריה, והבעיות הרגשיות מהן היא סובלת לא הצליחה העובדת למצוא עצמה בשוק העבודה. "יתרה מכך, אף אם תצליח להתגבר על הקשיים הנפשיים ולחפש, ולו משרה חלקית, עלולה התובעת למצוא עצמה בפני שוקת שבורה שכן התמחתה ב"נישה" ספציפים של שוק ההון ותתקשה למצוא מקום עבודה ללא המלצה מצדו של השותף".



בעקבות כך כאמור, הגישה התובעת כתב תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה לפיצוי כספי של למעלה מ-2.5 מיליון שקל בגין הנזקים הנפשיים שנגרמו לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully