וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

160 מ"ר בקריית מלאכי: 1.27 מיליון שקל

שלומית צור

11.3.2011 / 10:39

נותרו עוד מקומות בהם התמורה בעד המחיר ראויה, אולם עבורם יש צורך להרחיק לא מעט ממרכז הארץ. ניתוח עסקת נדל"ן בקריית מלאכי. בקוטג' דו-משפחתי, שבנוי על מגרש בשטח של 210 מ"ר

העסקה: קוטג' דו-משפחתי בן 6 חדרים בקריית מלאכי נמכר ב-1.27 מיליון שקל. הקוטג', בשטח בנוי של 160 מ"ר על מגרש בשטח 210 מ"ר, הוא חלק מפרויקט "גני רפאל" אותו מקימה חברת ש.י שפץ וקנין.

ניתוח העסקה: מדובר בקוטג' הנמצא בשלבי בנייה, שנמצא בצפון מזרח הפרויקט, הכולל 24 צמודי-קרקע וצפוי להתאכלס מאי 2012. הרוכשים הם זוג צעיר בשנות ה-30 לחייהם, עם תינוקת. במשך שנים חיו השניים בשכירות באזור אשדוד והסביבה, ובשנה האחרונה החלו לחפש דירה לרכישה באזור אשדוד וראשון לציון בתקציב של 1.2-1.3 מיליון שקל.

ככל שהזמן עבר, מחירי הדירות לא שיחקו לטובתם, והם מצאו כי דירת 4 חדרים בבניין חדש באשדוד או דירה דומה במזרח ראשון לציון עולות כ-1.5 מיליון שקל. בני הזוג לא רצו להתפשר על דירה שאינה חדשה, וכך הגיעו לקריית מלאכי. בני הזוג מצאו כי יש נגישות תחבורתית נוחה מהיישוב למקומות העבודה שלהם באשדוד ובנתב"ג. בעוד כשנה אמורה גם להיחנך תחנת רכבת בקריית מלאכי, שתשפר את הנגישות למרכז.

אחד היתרונות של הפרויקט הוא מיקומו בשכונה קיימת, שיש בה כבר שירותים שונים דוגמת מרכז מסחרי וקופת חולים. בנוסף, בני הזוג התרשמו מכך שבינואר האחרון זכתה קריית מלאכי בפרס החינוך הארצי מטעם משרד החינוך. כיוון שקנו את הבית על הנייר, שילמו בני הזוג כ-15%-20% פחות ממחיר בית גמור.

שורה התחתונה: ככל שמרחיקים מהמרכז, התמורה בעד המחיר גדלה.

-

סייעו הניתוח העסקה: חי וקנין מנהל השיווק של חברת ש.י שפץ וקנין, המתווך יוסי בוכניק מפליקס נכסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully