וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר גרופון: "קשה לפרסם בצורה אפקטיבית במדיה; העסק משלם על הקלקה אך אין לו מושג אם הפרסום עבד"

עדיה פיטרמן

11.3.2011 / 12:09

עידו פולק: בסקטורים גדולים כמו מזון, קמעונות, ביטוח וסלולר לחברות אין מוטיבציה לדחוף צרכנים לאינטרנט



"קשה לעסק לפרסם בצורה אפקטיבית במדיה. בעיתונות, ברדיו, בדפי זהב או בגוגל - העסק משלם רק על הקלקה אבל אין לו מושג אם הפרסום עבד", אמר עידו פולק, יו"ר גרופון, בוועידת העיר לעסקים שמתקיימת היום באילת. בפאנל 'איך הופכים היום מקטנים לגדולים בעזרת האינטרנט והטכנולוגיה החדשה', אמר פולק כי "ברכישות קבוצתיות העסק משלם עבור הפרסום רק כשהלקוח נכנס לתוך העסק, ומספק את ההנחה רק למי שכבר קנה את הקופון - ולא בצורה גורפת לכל הלקוחות".



"כשהקמנו את גרופון אמרו לנו שזה לא יעבוד כי אנשים בישראל לא קונים באינטרנט, אבל אנחנו רואים שאלפי אנשים קונים - וזה מוכיח שיש רצון לקנות באינטרנט", אמר פולק. "בסקטורים הגדולים בעולם - כמו מזון, קמעונות, ביטוח וסלולר - אין תחרות, ולחברות הגדולות אין מוטיבציה לדחוף את הצרכנים לאינטרנט".



לדבריו, "בחו"ל - השוק התחרותי דוחף אנשים לאינטרנט". פולק הוסיף כי "אולי העסקים הגדולים ישנים בעמידה ומשתהים בכניסה לאינטרנט, אבל הצרכנים הישראלים כן מעוניינים לעשות זאת, וההזדמנות הגדולה היא לעסקים הקטנים דווקא".



עופר רחום, סמנכ"ל מנהל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל, אמר כי "העסקים הקטנים צורכים יותר טכנולוגיה מהגדולים מכיוון שאין להם משאבים ותשתיות". לדבריו, "בעזרת הטכנולוגיה ופתרונות כמו מחשוב ענן, הם יכולים להתנהל ולהרגיש כמו גדולים. מחשוב ענן מאפשר לעסקים הקטנים לנהל את המחשוב בלי ידע גדול בתחום. מחשוב ענן מסייע לעסקים הקטנים כשאין אנשי מחשוב, מכיוון שצורכים אותו משרתים רחוקים משלמים רק עבור השירות".



אסי רוטברד, מייסד dailmyname, אמר כי "אנחנו מאפשרים לחייג אותיות במקום ספרות. הטכנולוגיה הזו הופכת להיות תקן בעולם, ואנו צופים אלפי משתמשים בעולם. בארץ אומצה הטכנולוגיה על ידי פלאפון, סלקום ומירס, ובקרוב יחלו להפעיל אותה".



לדבריו, הטכנולוגיה מביאה לעסק תועלת בכך שהיא מאפשרת לבעליו "לבחור מספר הטלפון - שהוא שם העסק". לטענת רוטברד, "שם זכיר הרבה יותר ממספר, כדוגמת הקש על ה-5 של ביטוח ישיר. גם אם יש מספר זהב שכזה, עדיין צריך להשקיע הון בפרסום המספר וקישורו לעסק. ברגע שמאחדים את השם עם מספר הטלפון אין צורך להשקיע הרבה בהשרשת המספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully