וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"חות HOT מגלים: שכר אחותו של כחלון שני רק לשכרו של מנכ"ל החברה

אמיר טייג

11.3.2011 / 16:21

עמליה זרקא סמנכ"ל משאבי האנוש ב-HOT ואחות של שר התקשורת זכתה לעלות שכר של 3.1 מיליון שקל ב-2010



עמליה זרקא, אחותו של שר התקשורת משה כחלון, היא בין מקבלי התגמול הגבוה ב-hot, כך דיווחה החברה אתמול במסגרת דוחותיה השנתיים. למעשה, עלות שכרה של זרקא היה בשנת 2010 שני רק לשכרו של המנכ"ל הרצל עוזר.



עלות שכרה של זרקא, שממלאת את תפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש ב-hot, עמדה בשנת 2010 על 3.1 מיליון שקל. שכרה הורכב בשנת 2010 משכר שנתי בהיקף של 953 אלף שקל, כלומר כ-79 אלף שקל בחודש. כמו כן בשנת 2010 קיבלה זרקא מענק של 285 אלף שקל וכן אופציות המגלמות הטבה של 1.9 מיליון שקל.



כאמור, זרקא היא הסמכ"ל המתוגמל ביותר בחברה, יותר מסמנכ"ל הכספים ישראל לדרברג, אשר עלות שכרו עמדה ב-2010 על 3 מיליון שקל וסמכ"ל האסטרטגיה יורם מוקדי שעלות שכרו הייתה נמוכה מזה של זרקע במספר עשרות אלפי שקלים. יש לציין כי תפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש אינו נחשב בדרך כלל כתפקיד המתגמל ביותר מבין חברי ההנהלה הבכירה.



במאי 2008 הוענקו לזרקא כ-119 אלף אופציות למניית hot. אופציות אלו נושאו במקור מחיר מימוש של 44.8 שקל לאופציה. בחודש אוקטובר האחרון שונה מחיר המימוש והופחת ל-40 שקל למניה. בחישוב נאיבי, שווי האופציות של זרקא הנגזר ממחיר השוק של מניית hot ביום חמישי בערב עומד על 2.44 מיליון שקל. מתוך סך האופציות שהיא מחזיקה, כ-83 אלף כבר הגיעו להבשלה, כלומר ניתנות למימוש. זרקא החלה לעבוד ב-hot ביולי 2007.



בעת המינוי של כחלון לתפקיד שר התקשורת, בחודש מארס 2009, עלה לדיון סוגיית הקשר המשפחתי בינו ובין סמנכ"לית בכירה ב-hot. כפתרון לניגוד העניינים האפשרי, הסכים כחלון להסדר לפיו יוגבל הטיפול שלו בסוגיות הקשורות ל-hot.



הוחלט כי כחלון לא יוכל לשמש כלשון מאזניים במקרים בהם קיימים חילוקי דעות בקרב הדרג המקצועי במשרד. לשם הזהירות, משתדל כחלון להרחיק עצמו מהחלטות הקשורות ישירות ל-hot. עם זאת, כל החלטה מהותית של משרד התקשורת, כמו הכנסת חברת החשמל לתחום תשתיות התקשורת, וכן אימוץ ההמלצות הצפויות של ועדת חייק להגברת התחרות בתחום הקווי הן בעלות השפעה מהותית על hot.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully