וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנלי הו משך התביעה נגד בני משפחתו: "הסכמנו לנהל את עסקי ההימורים יחדיו"

סוכנויות הידיעות

11.3.2011 / 16:47

בינואר פורסם כי הו הגיש תביעה נגד בני משפחתו בגין השתלטות שלא כחוק על נכסיו בעת ששהה בבית החולים



סטנלי הו, אייל ההימורים האסיאתי, הודיע כי המחלוקת המשפחתית בנוגע לבעלות על עסקי ההימורים במקאו נפתר, וכי נסוג בו מהתביעה שהגיש נגד בני המשפחה, כך דיווחה בלומברג. הסכם בין הצדדים במחלוקת נחתם ב-8 במארס, בין כל הצדדים במשפחה "על בסיס הבנה והסכמה משותפת", לפי הודעת הו.



"הסכמנו שנעבור יחדיו ונמשיך לפתח את עסקי ההימורים במקאו שהקים הו ומופעלים על ידי משפחתו כדי לאפשר לחברה לפרוח", אמרו הו ובני משפחתו בהודעה משותפת.



בינואר פורסם כי הו הגיש תביעה נגד בני משפחתו בגין השתלטות שלא כחוק על נכסיו, לאחר שהעניק לבני משפחתו אולטימטום: להשיב אליו את הנתח מאימפריית ההימורים שבנה או לעמוד בפני תביעה משפטית. סטנלי הו האשים את בני משפחתו בכך שהשתלטו על הנתח שלו באימפריית ההימורים sjm ללא הסכמתו, והו בן ה-89 נאלץ לוותר על השליטה בנתח בשווי 31.7% בחברת סוסיידטדה דה טוריזמו א דיברסוס די מקאו, החברה האם של sjm, לשתי חברות בבעלות בני משפחתו.



"העברת הנכסים לשישה מבני משפחתו של הו נעשתה ללא הסכמתו והו העניק לעורך דינו הוראות מפורשות להשיב את הנכסים", כך אמר בינואר גורדון אולדהאם, מחברת עריכת הדין אודהאם לי אנד ני.



לטענת הו, בני משפחתו השתלטו על הנתח בחברת sjm בזמן שהו שהה בבית החולים. הו רצה לחלק את נכסיו בצורה שווה בין משפחותיהן של נשותיו לשעבר, לפי עורך דינו. הו נישא חמש פעמים במהלך חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully