וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונגרס צפוי לדון בהצעה לבטל את החלטת ממשל אובמה בדבר נייטרליות רשת

סוכנויות הידיעות

11.3.2011 / 22:17

"נייטרליות רשת מגבילה את חופש הפעולה של עסקים פרטיים ברשת", לפי ארגון אמריקנס פור פרוספריטי



הארגון האמריקאי השמרני americans for prosperity, הפועל לביטול החלטת נציבות התקשורת הפדרלית (fcc) בארה"ב לחיזוק העיקרון של נייטרליות רשת, זקף לעצמו הצלחה השבוע לאחר שוועדה בבית הנבחרים אישרה את העלאתה להצבעה בבית הנבחרים של הצעת החלטה לביטול החלטת הנציבות מחודש דצמבר. כך דיווח אתר חדשות הפיננסים מרקטווץ'.



ארגון אמריקנס פור פרוספריטי הגדיר את ההחלטה של fcc מדצמבר בתור "התשלטות של וושינגטון על הרשת", והזהיר כי ההחלטה מהווה הגבלה מסוכנת של חופש הפעולה של עסקים פרטיים. מנגד, תומכי ההחלטה טוענים כי תכליתה לחזק את העיקרון לפיו אין אפליה לרעה של סוג תוכן אחד על חשבון סוג תוכן אחר על ידי הגבלת מהירות או הגבלות אחרות. במידה שההצעה לבטל את החלטת fcc תאושר על ידי הקונגרס, עדיין תהיה לנשיא ברק אובמה אפשרות להטיל וטו על ההחלטה.



החלטת נייטרליות הרשת של fcc מהווה דוגמה מובהקת ל"ניצול לרעה של כוחו הרגולטורי של הבית הלבן", אמר פיל לרפן, סגן נשיא אמריקנס פור פרוספריטי, בראיון לאתר מרקטווץ'. עם זאת, הודה כי יתכן שהניסיון לבטל את ההחלטה עשוי להיכשל או במסדרונות הקונגרס או בוטו נשיאותי. "אבל זה בטוח ב-100%" הוסיף.



האחים קוץ' המיליארדרים, הפועלים לקידום מגוון נושאים שמרנים, הקימו בשנת 1984 את ארגון אמריקנס פור פרוספריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully