וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים בצמרת 012 סמייל: עופר פרי יחליף את המנכ"ל סטלה הנדלר

אמיר טייג

13.3.2011 / 12:27

פרי שימש בעבר כמנכ"ל בזקכל וכיום הוא מכהן כמנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט



חילופים בצמרת 012 סמייל: המנכ"לית הוותיקה סטלה הנדלר הודיעה היום כי תעזוב את החברה. במקומה ימונה לתפקיד עופר פרי, מנכ"ל בזקכל לשעבר וכיום מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט. הנדלר הובילה את 012 סמייל בשש השנים האחרונות, במהלכן מיזגה בין אינטרנט זהב וסמייל. סמייל נרכשה על ידי פרטנר לפני כחצי שנה תמורת 1.5 מיליארד שקל.



פרי מילא מספר תפקידים בחברות תקשורת ובכלל זאת עסק בפיתוח עסקי בקבוצת בזק וכן שימש כמנכ"ל בזקכל תקשורת בע"מ, חברה שעסקה במתן שירותים ופתרונות כוללים למגזר העסקי. פרי בעל תואר מוסמך במנהל עסקים (mba) וכן תואר ראשון במנהל עסקים וסוציולוגיה מטעם האוניברסיטה העברית.



יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר ויו"ר דירקטוריון 012 סמייל, הודה להנדלר על תרומתה להצלחתה של 012 סמייל: "במהלך כהונתה השיגה 012 סמייל תוצאות תפעוליות ופיננסיות ראויות לציון והפכה לחברה מובילה בתחום האינטרנט, הטלפוניה הבינלאומית והתקשורת הפנים ארצית בישראל".

בהתייחסו למינויו של פרי אמר גלברד כי "אני סמוך ובטוח כי השילוב של ניסיונו הניהולי העשיר, בעיקר בתחום התקשורת, בשילוב הנכסים שנבנו במהלך השנים ב-012 סמייל, יובילו את החברה לשיאים חדשים ויחזקו את קבוצת התקשורת של פרטנר" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully