וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות אישרה תקציב חדשות 2 ו-10 ל-2011: 182 מיליון שקל

אופיר בר-זהר

13.3.2011 / 13:24

זאת לאחר שדרשה פירוט מעמיק יותר בנוגע לחלוקת התקציב



מועצת הרשות השנייה אישרה ביום חמישי האחרון את תקציבי חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10. התקציבים שאושרו הם בגובה כ-92 מיליון שקל לחדשות ערוץ 2 וכ-90 מיליון שקל לחדשות ערוץ 10. החלק הארי של תקציב זה מופנה להוצאות שכר.




ל-themarker נודע כי בישיבת המועצה שנערכה ביום חמישי האחרון אישרה המועצה את התקציבים ל-2011, יותר מחודשיים לאחר תחילת השנה, לאחר שסירבה לעשות כן קודם הואיל והצעות התקציב שהוגשו לה לא כללו פירוט.



עיקר בקשת הפירוט של המועצה נסב סביב ההפרדה התקציבית בין המהדורה המרכזית לשאר התוכניות, כאשר המועצה רצתה לוודא כי המהדורה המרכזית מקבלת את ההשקעה המינימלית בגובה של קרוב ל-65 מיליון שקל בשנה.



הפירוט שהעבירו חברות החדשות נבדק על ידי יו"ר ועדת כספים וחבר המועצה אייל דה פאו. בעיה קודמת נוספת של חברי המועצה עם תקציב חדשות 10 היה שלא כלל שום התייחסות למעבר לירושלים. אנשי הערוץ אמרו כי תקציב המעבר לירושלים הינו חלק מהתקציב הכללי של הערוץ ולא נכלל בחישוב התקציבי של הערוץ. בעבר העריכו בערוץ כי עלות מעבר החדשות לירושלים תסתכם בכ-40 מיליון שקל, זאת בנוסף למיליוני שקלים בשנה שיוצאו על נסיעות ותשלום שעות נוספות שינבעו מהמעבר.



בנוסף החליטה המועצה על הארכת כהונתו של יו"ר דירקטוריון חדשות 2 יהודה לנקרי, ב-3 חודשים נוספים. ייתכן כי שמו של לנקרי אף יצורף לרשימת המועמדים הנוכחית לכהונה בחברות החדשות, ואם הדבר יקרה לא מן הנמנע כי הוא יקבל כהונה נוספת, אם כי לא בטוח שכיו"ר דירקטוריון ולא בטוח שבחדשות 2. לנקרי הופיע ביום חמישי בפני המועצה וביקש להאריך את כהונתו כיו"ר דירקטוריון חדשות 2.



המועצה האריכה את כהונתו עד יולי זאת לאחר שהכהונה עתידה להסתיים בסוף החודש, בלי שימונו דירקטורים חדשים. המועצה לא דנה בכהונתו של הדירקטור השני מטעם הציבור בחדשות 2 - דב גולדברגר, אשר ביקש אף הוא להאריך את כהונתו. כפי הנראה המועצה אמורה בתקופה הקרובה, עם סיום הבדיקות המשפטיות, לזרז את מינוי הדירקטורים בחברות החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully