וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי"ח של אוניברסיטת קליפורניה ינתח בעזרת רובוטים של מזור

מאת יורם גביזון

14.3.2011 / 6:58

בחברה מעריכים כי למכירת מערכת SpineAssist לבית החולים בעיר אירווין יש משמעות אסטרטגית, מכיוון שאוניברסיטת קליפורניה מפעילה תשעה בתי חולים יוקרתיים



>> חברת מזור, המפתחת מכשור רפואי לניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה, מתחילה לפעול בבתי הספר לרפואה בארה"ב. החברה חתמה על חוזה ראשון למכירת מערכת spineassist, המסייעת לרופאים מנתחים במהלך ניתוחי עמוד שדרה במיקום כלים כירורגיים ושתלים, לבית החולים של אוניברסיטת קליפורניה שבעיר אירווין. הרופאים וחוקרי המחלקה ישתמשו במערכת גם לשם ביצוע מחקרים אקדמיים וקליניים, שיציגו בכנסים מקצועיים רופאי בית החולים.

במזור מעריכים כי למכירת מערכת spineassist לבית החולים, המשתייך לרשת בתי החולים של אוניברסיטת קליפורניה, יש משמעות אסטרטגית מכיוון שמדובר ברשת יוקרתית ומובילה המונה תשעה בתי חולים. להערכת הנהלת מזור, חתימת החוזה עם בית החולים עשויה לקדם את המכירות לבתי החולים האחרים ברשת.



לפי מזור, בית החולים באירווין ידוע כמוביל דעה באימוץ וביישום טכנולוגיות בתחום הרובוטיקה הניתוחית. בנוסף, המכירה, הראשונה של החברה במערב ארה"ב, היא אבן דרך נוספת במימוש אסטרטגיית המכירות - גיוון המכירות והמשתמשים ברובוטים של מזור בארה"ב.



מזור מוכרת את מערכת spineassist במחיר ממוצע של 500 אלף דולר. החברה הצליחה להגדיל בחודשים האחרונים את מספר בתי החולים בארה"ב שרכשו ומשתמשים במערכת. מזור רואה בשוק האמריקאי פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ומרכזת את מאמצי השיווק שלה בשוק זה. לצורך כך הוקם מערך מכירות בארה"ב, בהובלת כריסטופר סלס לשעבר סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת intuitive surgical, החברה המובילה בשוק הניתוחים מונחי הרובוט.



אורי הדומי, מנכ"ל מזור, העריך כי היתרונות הטכנולוגיים שמציעה מערכת spineassist יסייעו להעמקת החדירה בשוק האמריקאי ולהאצת קצב הצמיחה של החברה ב-2011. מזור סיימה את הרבעון השלישי של 2010 בהפסד של 4.9 מיליון שקל במחזור של 5.4 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 4.8 מיליון שקל במחזור של 554 אלף שקל ברבעון המקביל. החברה נסחרת בשווי שוק של 196 מיליון שקל לאחר ירידה של 18% ב-12 החודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully