וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוכי השכנים בעמיקם: תביעה נגד חברו של גלנט להרחקת בקר

רז סמולסקי

14.3.2011 / 7:26

הנתבע אורי רוזן: התובעים ידעו לפני שנכנסו למושב שקיימים בו משקי חי



מי שמחפש איכות חיים פסטורלית במושב, כנראה שלא ימצא אותךה בעמיקם. אחרי תביעה שהוגשה ונדחתה נגד גלנט, הגישו אותם שכנים תביעה נוספת נגד חברו של גלנט, אורי רוזן. היום (ב') הגיש רוזן תביעה שכנגד.



הטענה המרכזית של רוזן היא שהתובעים - איל ורחל אדלר, עליזה גלקין, נחום וארלי סויד וקולין סמית' - קנו את המגרשים שלהם במסגרת הרחבה של המושב בסוף שנות התשעים ובמסגרת זו התחייבו לתנאים שלא מאפשרים להם לתבוע את רוזן.



השכנים של רוזן וגלנט הגישו תביעה בסכום של כ-1.5 מיליון שקל. בתביעה דרשו השכנים להרחיק את פעילות המשק של רוזן לפחות ל-900 מטר ממגרשי ההרחבה בעמיקם שבהם הם גרים, ולא להפעיל מרכז מזון לבקר בטענה כי הפעילויות האלה מהוות מטרד קשה ובלתי נסבל להם ולסביבה וכי הוא פולש לקרקעות מינהל.



לפי כתב ההגנה והתביעה שכנגד השכנים, טוען רוזן באמצעות עורך דינו יוסף ישורון, כי כל רוכשי המגרשים ברחבה חתמו על הסכם עם המושב ובו הצהירו בין היתר כי ידוע להם שבמושב קיימים עשרות משקים פעילים ובהם גדלים גם בעלי חיים, עופות, פרות ומקנה וכי הפעלת המשקים כרוכה במידה של רעש, ריח, אבק זיהום, בוץ וכדומה. עוד הסכימו כי חברי המושב רשאים להרחיב את הפעילות המשקית וזה עשוי להגביר את המטרדים והרוכשים בהרחבה לא יוכלו להגביל את המשך פעילות המשקים.



"התובעים ידעו היטב כי בצמוד למגרשים שבחרו להקים עליהם את בתיהם נמצא שטח הרעיה של עדר הבקר של הנתבע והם הסכימו והתחייבו במפורש כי אין להם שום זכויות ושום טענה לזכויות בקשר לכל שטח קרקע שאינו המגרש עליו הקימו את ביתם", נכתב בתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully