וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום רוצה למזג את נטוויז'ן ב-1.5 מיליארד שקל

אמיתי זיו

14.3.2011 / 9:55

חברת סלקום הודיעה כי התחילה בהליך לרכישה ומיזוג של נטוויז'ן במחיר 47.47 שקלים למניה. לאחר השלמת העסקה המוצעת תהפוך נטוויז'ן לחברה פרטית בבעלות מלאה של סלקום

סלקום (-0.91% , 10850.0) הודיעה הבוקר כי החלה בהליך לרכישה ומיזוג של החברה האחות בקבוצת איי.די.בי (0.0% , 10570.0) - נטוויז’ן (10.11% , 4750.0). נטוויז'ן פועלת בתחום השיחות לחו"ל, אפסקת האינטרנט והטלפוניה הקווית. כוונת איי.די.בי להפוך את סלקום לקבוצת תקשורת שלה כל השירותים בענף, בדומה לבזק.

סלקום תשלם על החברה כ-1.5 מיליארד שקל ובסופו של התהליך היא תהפוך לחברה בת בסלקום. הרקע לבקשת המיזוג הוא מיזוג פרטנר-סמייל שאושר לאחרונה.

מסלקום נמסר: "סלקום פנתה לנטוויז'ן ב-13 למארס 2011 בהצעה לנהל מו"מ על מיזוג בין חברה בת של החברה לנטוויז'ן. על פי המיזוג המוצע, תרכוש החברה את מלוא הון המניות המונפק של נטוויז'ן במזומן לפי שווי הון מניותיה הנאמד ב-1.5 מיליארד שקל, כפוף להתאמות מקובלות ובסיומו תהפוך נטוויז'ן לחברה בת בבעלות מלאה של החברה". סלקום מסייגת ומוסרת כי: "נטוויז'ן טרם הגיבה להצעת החברה ואין כל ודאות כי החברה תתקשר בעסקה כלשהי. אם יושג הסכם סופי, החברה מתעתדת לממן את מחיר הרכישה, כולו או חלקו, באמצעות גיוסי חוב חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully