וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט מנסה להתייעל: מארגן מחדש את מערכי השירות בחטיבה העסקית והבנקאית

מיכאל רוכוורגר

14.3.2011 / 10:59

מבצע מעבר לשלושה מערכי שירות ללקוחות העסקיים ומעבה את מערך השירות המתמחה ללקוחות הפרטיים



קבוצת ממשיכה ביישום אסטרטגיית ההתייעלות, מאז שנכננס לתפקידו המנכ"ל החדש ראובן שפיגל בתחילת השנה הנוכחית. דיסקונט דיווח כי הוא מבצע ארגון מחדש של מערכי השירות ללקוחות העסקיים והפרטיים של הבנק.



במסגרת המהלך הוחלט על מעבר ל-3 מערכי שירות חדשים וממוקדים שיועמדו לרשות הלקוחות העסקיים וזאת בהתאמה להיקף פעילות הלקוח בבנק. לקוחות עסקיים המנהלים אשראי בהיקף של 50 מיליון שקל ומעלה ישויכו לחטיבה העסקית, המנוהלת על ידי אורית אלסטר. לקוחות עסקיים המנהלים אשראי של 5-50 מיליון שקל ישויכו לאגף המסחרי בחטיבה הבנקאית שיעניק שירות ב-6 מרכזים עסקיים. הלקוחות שמנהלים אשראי בהיקף של עד 5 מיליון שקל ישויכו למערך הסניפים שינוהל על ידי 6 מרחבים בכפיפות ישירה לראש החטיבה.




החטיבה העסקית תכלול את אגף חברות גדולות המעניק שירות ללקוחות העסקיים הגדולים של הבנק המנהלים אשראים בהיקף של 50 מיליון שקל ומעלה, ומכירות שנתיות של 150 מיליון שקל ויותר, את אגף נדל"ן ותשתיות המלווה פרויקטים בתחום הנדל"ן וכן מעניק אשראים לחברות מתחום התשתיות וכן את האגף לאשראים המיוחדים. במקביל לכך, תמשיך החטיבה להציע שירות מתמחה במערך סחר החוץ, סניף בורסת היהלומים, הסניף הראשי בת"א וסניף דיסקונט בלונדון.



לצד מערכי השירות ללקוחות העסקיים, מעבה דיסקונט את מערכי השירות המתמחה ללקוחות הפרטיים.



החטיבה הקמעונית בניהול יובל גביש, תיקרא מעכשיו החטיבה הבנקאית, אותה רואים בבנק כאחד ממנועי הצמיחה ותכלול את האגף המסחרי שעובר מהחטיבה העסקית לבנקאית. האגף יעניק שירות ללקוחות המסחריים ועסקים קטנים (middle market) ויאחד שני מערכי שירות: מוקדי האשראי ומרכזי העסקים למערך שירות אחד שיעניק שירות כולל למגזר זה בפריסה ארצית של 6 מרכזי עסקים.



140 סניפים ישויכו ל-6 מרחבים וירכזו את הטיפול בלקוחות הפרטיים. בדיסקונט מקווים כי בעקבות ההחלטה להגדיל את סמכויות מנהלי הסניפים, השירות ללקוחות הסניפים ישתפר ויקצר את הטווחים בקבלת ההחלטות בשירות ללקוח. מערך השירות המתמחה בסניפים יועצם ע"י בנקאים המומחים באשראי, יעוץ השקעות וייעוץ פנסיוני. לקוחות פרטיים הפעילים בשוק ההון ימשיכו לקבל שירות מתמחה ומותאם ב-10 מרכזי השקעות בפריסה ארצית. במסגרת השינוי הכולל ינוידו כ-90 עובדי מטה למערכי השירות בחטיבות הבנק. כמו כן, שטחים עודפים של מערכי השירות המתמזגים יפונו ויוצעו למכירה.



שפיגל ציין כי "גיבוש מערכי השירות בשתי החטיבות המרכזיות של הבנק יסייע למקד את השירות המיטבי ללקוחות הבנק בהתאם לאופי פעילותם. לצד זה עומד לנגד עיננו הצורך לייעל תהליכים ושירותים במטרה לשפר את הרווחיות ולמצב את דיסקונט כבנק מוביל בתחרות המתגברת".



מלבד ההתייעלות המערכתית, בדיסקונט פועלים להגדלת הלימות ההון כפי שהתחייבו במסגרת התוכנית האסטרטגית החדשה להגיע ליעד של לפחות 7.5% עד סוף השנה הנוכחית. לשם כך, בין השאר, הוציא הבנק למכירה את החוב שהוא מחזיק בהיקף של כמיליארד שקל בפרויקט מנהרות הכרמל - מהלך אשר צפוי להקטין את נכסי הסיכון של הבנק וכנגזר מכך להגדיל את הלימות ההון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully