וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזה כאל נכנסת לתחום פיננסי חדש של קיום מכרזי אשראי חוץ בנקאיים

מיכאל רוכוורגר

14.3.2011 / 14:33

החברה מציעה ללקוחותיה להשתתף במכרז לקבלת אשראי של 50 מיליון



חברת כרטיסי אשראי ויזה כאל, שבשליטת בנקי דיסקונט והבינלאומי, הודיעה אתמול על כניסה לראשונה לתחום פיננסי חדש של קיום מכרזי אשראי חוץ בנקאיים. כאל, המנוהלת ע"י ישראל דוד, מציעה ללקוחותיה להשתתף במכרז לקבלת אשראי של 50 מיליון, כשבמסגרת המכרז הלקוחות יוכלו להציע את גובה הריבית שהם ישלמו לכאל שתעמוד על לפחות 7.9% בשנה.



מדובר במהלך ראשון מסוגו בקרב חברות כרטיסי אשראי, שכן עד כה מכרזים הללו נערכו רק ע"י הבנקים. תחום האשראי החוץ-בנקאי נחשב למנוע הצמיחה העיקרי של חברות האשראי, הגובות מהלקוחות שלהן ריביות גבוהות כשכאל גם ב-2010 גבתה את הריבית המוצעת הגבוהה ביותר לעומת מתחרותיה לאומי קארד וישראכרט. בחברות כרטיסי אשראי דוחים את הטענות כי מדובר ברמות ריביות הדומות יותר לשוק האפור בטענה כי הריביות הללו אמורות לפצות על נטילת סיכון עודף שהחברות לוקחות על עצמן ללא קבלת בטחונות כמו בבנקים.



אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של כאל אמר: "כחלק מהחדשנות ומהמובילות של כאל, אנו מציעים ללקוח קשת רחבה של מוצרי אשראי וכלים פיננסיים, המאפשרים לו לגשר בין הרצונות שלו לבין יכולותיו. מכרז האשראי הוא מוצר המאפשר ללקוח להיות מעורב ושותף בבחירת כל תנאי ההלוואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully