וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישורים השלימה החלפת אג"ח של סדרה א' בסדרה ב' במטרה להאריך את מח"מ האג"ח

יעל פטר

14.3.2011 / 16:07

סדרה ב' של החברה קיבלה דירוג של BBB שלילי ממעלות



חברת הנדל"ן השלימה החלפה של סדרה א' של איגרות החוב של החברה. החברה ביצעה החלפה של סדרה א' של איגרות החוב ב-2 הצעות. הראשונה התקיימה לפני חודש ובה הוחלפו כ-40 מיליון שקל. בהצעה השנייה, אשר נסגרה אתמול, הוחלו כ-30.5 מיליון שקל נוספים. במסגרת הצעת ההחלפה התקבלו ביקושים של כ-58 מיליון שקל, ולפיכך לבסוף שיעור ההקצאה עמד על כ-53% מהסדרה.



במסגרת הצעת ההחלפה הציעה מישורים לרכוש מהמשקיעים איגרות חוב של סדרה א' בעלות מח"מ 1.9 שנים וריבית 7.25%, בהיקף של עד כ-30.5 מיליון שקל. בתמורה הציעה החברה להנפיק איגרות חוב מסדרה ב' בעלות מח"מ של כ-4.3 שנים וריבית 7.8%. איגרות החוב מסדרה ב' קיבלו אשרור מחברת מעלות על דירוג bbb/negative. המטרה של ההחלפה היתה להאריך את מח"מ ההתחייבות של מישורים.



גם בהצעה מלפני חודש, שהתבצעה על ידי החברה לשם החלפת איגרות חוב מסוג א' בהיקף של עד כ-40 מיליון שקל, נרשמו ביקושים בהיקף 78 מיליון שקל, כך שלבסוף שיעור ההקצאה עמד על כ-51%. המפיצים בהנפקה היו פועלים אי.בי.אי, אקסלנס נשואה חיתום, מיטב הנפקות ופיננסים ומנורה חיתום.



רמי שריקי, מנכ"ל מישורים, אמר כי "ההשלמה המוצלחת של ההחלפה מהווה הבעת אמון מצד בעלי איגרות החוב בפעילות החברה. במקביל, החלפת האג"ח תאריך את משך החיים הממוצע של התחייבויות החברה ותסייע לנו להמשיך לממש את האסטרטגיה שלנו לקניית נכסים בהזדמנות, השבחה ומכירה תוך הצפת ערך לבעלי המניות".



מישורים היא חברת נדל"ן הפועלת בקנדה ובישראל. החברה מפתחת ויוזמת עסקות נדל"ן מניב, מלונאות ונופש. בבעלות מישורים נכסים בשטח כולל של כ-85 אלף מ"ר וכן בנק קרקעות לפיתוח והשבחה בהיקף של כ-3,000 יחידות דיור. פעילות החברה בישראל מהווה כ-15% מהיקף הפעילות, ומרכזת 13 נכסים הממוקמים במרכז הארץ ומושכרים בתפוסה של כ-98%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully