וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בתקשורת האינטרנט באסיה עקב נזקים שגרם רעש האדמה לכבלי תקשורת תת-ימיים

סוכנויות הידיעות

14.3.2011 / 21:15

מחצית מהכבלים שחוצים את האוקיינוס השקט נפגעו; האטה בתקשורת בין אסיה לארה"ב



חברות שירותי טלקום מובילות באסיה דיווחו על שיבושים בתקשורת האינטרנט ומנסות לתקן את הנזקים שנגרמו למספר כבלים תת-ימיים עקב רעש האדמה וגל הצונאמי שפגעו ביפן, דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל". חברות רבות הצליחו לחדש את השירות על ידי שימוש בכבלים שלא נפגעו ובאמצעות תקשורת לוויינית.



כמחצית מהכבלים התת-ימיים החוצים את האוקיינוס השקט נפגעו, ועקב כך נרשמה האטה מסוימת בתעבורת האינטרנט לארה"ב, אמר לג'ורנל ביל ברני, מנכ"ל מפעילת כבלי התקשורת pacnet מהונג קונג.



היקף הנזק לכבלים התת-ימיים טרם הוברר וכך גם היקף הנזק הכספי, אולם מספר חברות דיווחו על נזקים. מפעילת הטלקום היפנית kddi הודיעה היום כי אחד הכבלים התת-ימיים של החברה המקשר בין יפן לארה"ב נפגע וחדל לפעול. פסיפיק קרוסינג, חטיבה של ntt קומיוניקיישנס היפנית, מסרה כי חלקים מרשת הכבלים שלה המחשבים בין יפן לארה"ב הפסיקו לפעול.



pccw, ספקית שירותי הפס רחב מהונג קונג, דיווחה על האטה במהירות של תקשורת אינטרנט בינלאומית, במיוחד לארה"ב, עקב נזקים למספר כבלים תת-ימיים העוברים דרך יפן. מפעילת הטלקום הטייוונית צ'אנגווה מסרה עוד ביום שישי כי רעידת האדמה גרמה נזק לכבל תת-יומי מול חופי יפן הנמצא בבעלות קונסורציום של חברות שבראשו עומדת חברת at&t האמריקאית.



צ'יינה טלקום, חברת הטלפוניה הקווית הגדולה בסין במונחי מספר מנויים, מסרה ביום שישי כי החלה בעבודות תיקון חירום של כבלים תת-ימיים שנפגעו עקב רעש האדמה, דיווחה סוכנות הידיעות הסינית סינחואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully