וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמו של מיזם האינטרנט החדש של ידיעות אחרונות: xnet

מאת איילה צורף

15.3.2011 / 6:52

בלעדי לאחר יותר משנה של עבודה, גיוס של עשרות עובדים, והשקעה של מיליוני שקלים, אתר האינטרנט החדש של מערך המגזינים בידיעות אחרונות צפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים



>> פרויקט האינטרנט של מערך המגזינים מקבוצת ידיעות אחרונות צפוי לצאת לדרך בשבועות הקרובים. ל-themarker נודע כי שמו של האתר החדש יהיה xnet, והוא יצטרף ל-ynet כאחד משני מותגי האינטרנט העיקריים של קבוצת ידיעות.

בידיעות מתכננים את החלוקה בין האתרים כך ש-ynet ימשיך להתמקד בחדשות, ואילו xnet יהיה הבמה המרכזית של הקבוצה בתחום המגזינים ובעולמות הלייף-סטייל, האופנה והבידור. בפרויקט, שיזמה מימי נופך מוזס ושעליו עובדים בידיעות זה יותר משנה, הושקעו לפי הערכות כמה מיליוני שקלים עד כה.



את פרויקט xnet מובילים שניים: יעקב נצר, מנכ"ל האתר המופקד על הצד המסחרי, ואילן יצחייק, העורך הראשי. נצר שימש בעבר מנכ"ל ynet ולאחר מכן עבר לנהל את המערך המסחרי של המגזינים בקבוצת ידיעות. יצחייק כיהן שנים כסגן עורך ynet ולאחר מכן כסמנכ"ל התוכן של msn. הסמנכ"ל המסחרי של xnet הוא פיני גורן, שהיה בעבר סמנכ"ל מסחרי בוואלה. את האתר עיצב אמיר חדד, שעבד כמעצב במעריב ובידיעות.



אנשי xnet יבקשו להפוך את האתר למגזין אינטרנטי, שמבוסס בחלקו על תכנים של המגזינים השייכים לקבוצה: "לאשה", "בלייזר", "פנאי פלוס" ואחרים. בנוסף גוייסו לאתר עשרות עובדים במטרה לייצר תוכן מקורי ולתפעל את המערך המסחרי.



באתר עובדים גם בלוגרים בתחומים שבהם הוא יעסוק. המוביל את פעילות הבלוגים של האתר הוא גדי שמשון, שניהל בעבר את מערך הבלוגים של פרטנר. באתר צפויה לכתוב ליהיא לפיד, הכותבת במקומוני רשת ידיעות אחרונות.



בשבועות האחרונים מציגים אנשי xnet את האתר ואת הצפוי לקרות בו בפני משרדי פרסום ומפרסמים גדולים במשק, במטרה להביא כמה שיותר מפרסמים לשבועות הראשונים של ההשקה. בין היתר ינסו ב-xnet לייצר שיתופי פעולה תוכניים-מסחריים שאינם מוגבלים לבאנרים. כך לדוגמה, בכתבה או בהפקת אופנה תשולב תמונה של סלבריטאית לבושה בחצאית והקלקה על החצאית תוביל את הגולש לאתר שבו ניתן לרכוש אותה.



לפי הערכות, השלב הבא של המהלך הדיגיטלי בידיעות מגזינים יהיה השקה של אפליקציה לאייפד.



כפי שפורסם אתמול זכיינית ערוץ 2 קשת צפויה להעלות לאוויר בימים הקרובים אתר אופנה ולייף-סטייל משלה, ככל הנראה בניסיון להקדים את זה של ידיעות אחרונות. במקרה של קשת מדובר בהרחבה של בלוג האופנה הקיים, fashion forward, ולא בהקמה של אתר רחב חדש, כפי שמתרחש בידיעות אחרונות.



נופך מוזס סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully