וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיים עם שופרסל לא קלים, והסיטואציה הזו מדגימה זאת"

נורית רוט

15.3.2011 / 6:52

מנכ"ל תשלובת החלב תנובה:



>> אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה, העיד במשרדי רשות ההגבלים העסקיים ב-1 בינואר 2009. בעדותו דיבר על ניסיונות של תנובה באותה תקופה להחדיר לשופרסל סדרה חדשה של יוגורט יופלה בשם "פיתויים" - ניסיונות שנתקלו בקשיים מצד שופרסל.

"שופרסל לא הכניסו את המוצר לגיוון שלהם. מדובר בסדרה חדשה, וקיבלתי החלטה שאני עולה לפרסום - על אף שהלקוח, שופרסל, שמהווה כ-60% מהשוק המאורגן, לא הכניסו אותו לגיוון", סיפר מליס לחוקרי הרשות. בעקבות זאת, סיפר מליס, התקשר לרוזנהויז.



מליס: "אנחנו מאוד מאמינים בסדרת המוצרים שלנו, ראיתי לנכון לעשות את הטלפון כדי שלא נאבד את המומנטום. נראה לי שחלק מהדרישה של שופרסל היתה שנשלם להם על הכנסת הסדרה החדשה לגיוון. מכיוון שהסדרה מחליפה חלק מהמוצרים הקיימים, לא חשבתי שנכון שתנובה תשלם על כך".



מליס נשאל על ידי החוקרים אם ברשתות אחרות היתה להם בעיה להכניס את הסדרה למגוון, והשיב: "לא. אני חייב לציין שלאחר כמה ימים שופרסל הכניסה את הסדרה למגוון - כנראה לחץ הצרכנים והפרסום עשו את שלהם".



החוקרים: "איך רוזנהויז נשמע לך בשיחה"?



מליס: הוא לא נשמע מאיים. ההחלטה שהוא קיבל, מעצם היותו לקוח בסדר גודל כזה, לא היתה לרוחי מטבע הדברים. הוא נשמע מאוד נחוש שלשופרסל מגיעה הכנסה בעבור הכנסת סדרת מוצרים, לא יותר מכך. החיים המסחריים עם שופרסל לא קלים, והסיטואציה הזו מדגימה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully