וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפוד ניצח: מיקרוסופט זונחת את נגן הזון

סוכנויות הידיעות

15.3.2011 / 10:29

מקורב לחברה מסר כי מיקרוסופט תפסיק להשיק גרסאות חדשות למכשיר ותתמקד בשימוש בתוכנת זון לסלולריים



מיקרוסופט תפסיק להשיק גרסאות חדשות של נגן המוזיקה והווידיאו זון על רקע הביקוש החלש, ותתמקד במכשירים אחרים, כך אמר גורם המקורב להחלטה לסוכנות הידיעות בלומברג.



מיקרוסופט תתרכז בהטמעת תוכנת זון במכשירים ניידים, כגון טלפונים סלולריים הפועלים על מערכת ההפעלה חלונות, אמר הגורם, שביקש להישאר בעילום שם משום שההחלטה עדיין לא פורסמה. תוכנת זון מאפשרת ללקוחות לקנות שירים וסרטים, ולשלם דמי מנוי חודשיים על מנת לשמוע מוזיקה לפי דרישה.



נגן הזון, שהושק ב-2006, התקשה לשבור את אחיזת האייפד של אפל בתעשיית נגני המוזיקה והפך למושא לבדיחות בתכניות אירוח ליליות. בשנה שעברה הוביל האייפד את השוק עם 77%, שעה שזון החזיק בפחות מ-5% מהשוק. על ידי הוספת מאפייני זון למערכת ההפעלה וינדוס פון, מקווה מיקרוסופט להתרחב בשוק מאתגר נוסף, טלפונים סלולריים, שם איבדה נתח שוק לטובת גוגל ואפל.



מיקרוסופט סירבה להגיב לגבי תכניותיה העתידיות לזון. "אין לנו דבר להודיע לגבי מכשיר הזון - אך באחרונה השקנו ערוץ hd לזון בקנדה דרך חנות זון אורוג'ינלס, ונמשיך לתמוך במכשירים שלנו בצפון אמריקה", מסרה החברה בהודעת אימייל. "האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו היא להתמקד בחוזקות מערכת הזון על גבי פלטפורמות שונות של מיקרוסופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully