וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP תגדיל את הדיבידנד למשקיעים ב-50%; מפתחת שירותי מחשוב ענן ללקוחות

סוכנויות הידיעות

15.3.2011 / 10:36

ענקית המחשבים הודיעה אתמול כי היא שואפת להגדיל את רווחיה ב-50% לפחות בשלוש השנים הקרובות



ענקית המחשוב והמדפסות hp הודיעה אתמול כי בכוונתה להעלות את הדיבידנד לראשונה זה יותר מעשור, וכי היא מתכננת למכור בקרוב שירותי מחשוב ענן לקהל הרחב.



השינויים הם חלק מאמציו של מנכ"ל hp ליאו אפוטקר להעלות את החברה על מסלול חדש ולנצל את השוק המתפתח לשירותי מחשוב באמצעות האינטרנט. אפוטקר נכנס לתפקיד לפני כארבעה חודשים, לאחר שקודמו, מארק הרד, הודח מהחברה בעקבות שערוריית הטרדה מינית וחשבונות כוזבים.



hp תפתח שירותי מחשוב ענן שיאפשרו למפתחים ליצור אפליקציות לעסקים וללקוחות פרטיים בעזרת כלים ושרתים של hp. בנוסף, החברה מתכננת להרחיב את תוכנת הסלולר webos כך שתשמש מגוון רחב יותר מוצרים. "כל מה שאנחנו עושים יועבר כשירות", אמר אפוטר. "זוהי הפעם הראשונה שבה hp מנסה לשלב את כל האלמנטים של מה שהיא עושה ביחד".



הדיבידנד למשקיעי hp, אשר הסתכם ב-8 סנט למניה מאז 1998, יועלה ל-12 סנט למניה בפעם הבאה שבה דירקטוריון החברה יודיע על חלוקתו, ככל הנראה בחודש מאי, אמרה סמנכ"לית הכספים של hp, קתי לסג'ק. hp מתכוונת להגדיל את הדיבידנד ביותר מ-10% בכל שנה, הוסיפה לסג'ק.



בנוסף, אמרה לסג'ק כי hp שואפת לרווח שנתי של 7 דולר למניה לפחות, בניכוי סעיפים חד פעמיים, עד 2014. בשנה שעברה רשמה hp רווח של 4.58 דולר למניה בניכוי הוצאות חד פעמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully