וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע שוקלת לרכוש מטוסי איירבוס לתגבור טיסות האקספרס

זוהר בלומנקרנץ

15.3.2011 / 15:48

משלחת של יצרנית המטוסים ביקרה השבוע במשרדי חברת התעופה; המשנה למנכ"ל ארקיע: "נחליט בקרוב"



חברת ארקיע בוחנת להרחיב את צי מטוסיה ולרכוש לראשונה מספר מטוסים מתוצרת חברת איירבוס. חברת התעופה דיווחה היום (ג') כי משלחת של יצרנית המטוסים האירופאית הציגה בפני הנהלת ארקיע בתחילת השבוע את הדגמים החדשים של מטוסי האיירבוס מדגמי a-320 ו-a-321.



המשנה למנכ"ל ארקיע, ניר דגן, אמר כי "מטוסי איירבוס עונים על צרכי החברה. ארקיע מתכננת להפעיל את הצי החדש על מנת לעמוד בביקושים שעלו מאז השקת טיסות האקספרס. נשקול את ההצעה ונחליט באילו מטוסים להצטייד כבר בעתיד הקרוב".



בסוף השבוע שעבר חכרה ארקיע לראשונה מטוס נוסעים מדגם איירבוס a-320 בעלות של כ-5 מיליון דולר. המטוס הוחכר מחברה לטבית, בשיטה המכונה בשוק התעופה "חכירה רטובה", קרי המטוס והטייסים יהיו זרים ואילו הדיילות והדיילים יהיו ישראלים. המטוס ישתלב מאפריל בפעילות החברה ויהיה בשימוש עד תום עונת חגי תשרי (סוכות).



המשמעות המעשית של המהלך הוא גידול של 20% בהיצע המושבים של החברה בטיסותיה הבינלאומיות. כיום מפעילה ארקיע שלושה מטוסים - 2 מטוסי בואינג מדגם 757-300 ומטוס מדגם אמברייר.



מנכ"ל ארקיע, גד טפר, אמר ל-themarker כי "ההצטיידות במטוס הנוסף הוא חלק מהרחבת פעילותנו, בתחום טיסות ה-low cost - לשורה של יעדים כמו מוסקבה, קייב, רומא, אמסטרדם ופאריס. היא נועדה לתת מענה לתקופת שיא עונת נסיעות הקיץ ולתגבר את טיסות הנופשונים. המטוס הנוסף ישולב בקווי החברה הבינלאומיים על פי הצורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully